Site icon IAS

אורי שנבל נבחר לנשיא מועדון סקול תל אביב

אורי שנבל, מנכל סנורמה נבחר לנשיא מועדון סקול תל אביב. צילום. גיא מגלד

אורי שנבל,  מנכ"ל 'סנורמה', נציגת המכירות הבלעדית בישראל של תאגיד השייט הרויאל קריביאן – נבחר לאחרונה לנשיא מועדון סקול תל אביב. מועדון סקול העולמי הוא מועדון החברים הגדול והחשוב בעולם של מנהלי ובכירי ענף התיירות. בישראל פועלים כיום 3 מועדונים אזוריים בטבריה, ירושלים ותל אביב.

שנבל, שכיהן בעבר כנשיא מועדון סקול חיפה, יזם את המפגש הראשון לחברי המועדון במלון הרודס תל אביב (ב-2 למאי) במסגרתו יתארח וירצה לנוכחים המלונאי ואיש העסקים מר דוד פתאל.

"אני שמח לקבל את ברכת הדרך של התאחדות סוכני הנסיעות והתאחדות המלונאים, ובכוונתי ליזום מפגשים קבועים ולשלב בוועד המועדון גם מנהלים צעירים, המשתלבים במגוון תפקידים בענפי התיירות השונים ובכך לחדש ולהצעיר את אופי פעילות המועדון." מסביר שנבל.

"אני גאה לקחת על עצמי את המשימה הקשה ולחדש את פני המועדון וגיוון פעילותו, ומתכוון להביא שוב את כל מנהלי חברות התעופה, משרדי הנסיעות, הסיטונאים, מנהלי חברות השכרת הרכב ואחרים, להיות חברים במועדון, שמטרתו העיקרית היא קירוב מנהלי הענף למפגשים חברתיים ומקצועיים, להחליף דעות ולשמוע הרצאות בתחומי הענף ובנושאים מגוונים." מוסיף שנבל.

המועדון יזכה בחסות וסיוע של התאחדות משרדי הנסיעות ושל התאחדות בתי המלון, שגם חבריה ישתלבו בפעילות המועדון כמקובל בכל העולם.

Exit mobile version