Site icon IAS

אוסף Royal Beach Club – החופים הפרטיים של רויאל קריביאן

צלילה באי אקזוטי. רויאל קריביאן מציעה את אנטיגואה וברבודה. צילום רויאל קריביאן

חברת השייט רויאל קריביאן הודיעה לא מכבר על התוכנית החדשה שלה: להעניק לאורחיה את היום האולטימטיבי בחוף הים באמצעות קבוצת מועדוני חוף העונים לשם Royal Beach Club. היעד הראשון אליו הגיעה החברה באוסף המועדונים יהיה באי אנטיגואה, לאורך רצועת חוף שאורכה כקילומטר בסמוך לעיר פורט ג'יימס. החברה חתמה על מסמך הבנות עם ממשלת אנטיגואה וברבודה להשקת הפרויקט, שצפוי להיפתח ב-2021.

ה-Royal Beach Club בפורט ג'יימס נבנה במיוחד עבור האורחים של רויאל קריביאן, ויכלול את חופי הים המרהיבים של האי יחד עם השירותים והמאפיינים המוכרים והאהובים של חברת השייט. האורחים יוכלו ליהנות מנופי האי המרהיבים מתוך הקבאנה הפרטית שלהם, לטבול בבריכת השחייה, לשחות לבר הקרוב ולהזמין קוקטייל רום קלאסי.

יום אולטימטיבי בחוף הים באמצעות קבוצת מועדוני חוף. צילום רויאל קריביאן

"אוסף ה-Royal Beach Club הוא הרפתקה שאנו כבר מחכים בקוצר רוח לחשוף בפני האורחים שלנו," אמר מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל חברת השייט רויאל קריביאן. "יש לנו שותפים נהדרים בממשלת אנטיגואה וברבודה שמסייעים לנו להקים את היעד הראשון באוסף. ביחד, אנו מעצבים חוויה שתביא יותר מבקרים לאיים הקסומים הללו, מה שיביא לתועלת כלכלית ולהזדמנויות בשוק העבודה המקומי לשנים הבאות".

השקעה של מיליוני דולרים במוצר התיירותי על ידי רויאל קריביאן

צ'ארלס פרננדז, שר התיירות, הפיתוח הכלכלי וההשקעות בממשלת אנטיגואה וברבודה, אמר: "ממשלת אנטיגואה וברבודה מקבלת בברכה את ההשקעה הכספית של רויאל קריביאן בסך מילוני דולרים במוצר תיירותי משלנו. הפרויקט גם יאפשר תעסוקה משמעותית לתושבי אנטיגואה וברבודה, הן בשלב ההקמה והן בשלב האופרציה בשנים שאחרי כן. אנחנו בהחלט מודים לחברת רויאל קריביאן על החלטתה להקים את היעד הראשון באוסף Royal Beach Club באנטיגואה, דבר המעיד על ביטחון במדינתנו המורכבת משני איים".

אורי שנבל- מנכ"ל סנורמה.

הקונספט של Royal Beach Club נבנה על בסיס ההצלחה המסחררת של האי המחודש של רויאל קריביאן Perfect Day at CocoCay, שבאיי הבהאמה, אבל יספק חוויה שונה עבור האורחים. "עם ה-Royal Beach Club, אנו מתחילים את היום בחוף ים יפהפה, ואז מוסיפים עוד שירותים ופעילויות," אומר אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה נציגת רויאל קריביאן בישראל. "כל יעד יציע אוכל ומוסיקה מקומיים, פעילויות לכל המשפחה ואטרקציות ייחודיות, בכדי להעניק לכולם הרבה אפשרויות בחירה לבילוי היום שלהם בחוף הים".

לדבריו, תחום חופשות השייט גדל בכל רחבי העולם וצפוי לגדול ב-50% באיים הקאריביים בעשור הקרוב, הרבה בזכות היעדים היבשתיים כדוגמת Perfect Day at Lelepa בדרום האוקיינוס השקט, שהקמתו הוכרזה לאחרונה ע"י רויאל קריביאן, והקונספט החדש של Royal Beach Club, "התומכים בחברה ובצי הגדל של האוניות החדשניות וזוכות הפרסים שלה."

Exit mobile version