Site icon IAS

אוניית הפאר וויאג'ר ריג'נט סבן סיז קרוזס ביקרה בישראל

שחושבים על יוקרה, פינוק, פאר והנאה – כנראה שמתכוונים לשייט באוניית הסוויטות היוקרתית של ריג'נט סבן סיז (  Seven Seas Cruises Regent).

אופיר טורס, הנציגה הרשמית של חברת השייט היוקרתי Regent Seven Seas Cruises, משווקת שייט תענוגות יוקרתי ליעדים נחשקים בעולם, באוניות סוויטות מפוארות עם מרפסות בכל חדר, עבור לקוחות שאינם מתפשרים על רמת איכות השירות המוענק להם, השירות האישי ואוכל הגורמה המוגש במהלך השהייה בקרוז.

 

ביום רביעי האחרון 5.11.14 עגנה בחופי חיפה אוניית הפאר של Voyager והביאה עמה 700 אורחים תיירים חדשים דווקא בימים אלו לביקור ישראל. הודות לביקור הקצר, ארגנה אופיר טורס ביקור סוכנים להתרשמות מהאונייה, ואפשרות לחוש את הדברים מקרוב ולספק לסוכנים כלים ויכולות אמיתיים לשיווק הקרוזים היוקרתיים של החברה.

 

אין ספק כי שייט תענוגות ברמה הגבוהה ביותר, במסגרת חווית שייט חלומית ברמת 6 כוכבים, במיצוב ויוקרה תואמים, בה הכל מוצע וכלול לאורחים, כולל סיורי חוף classics  ביעדי העגינה השונים לאורך המסלול, זו חוויה בלתי נשכחת והאורחים "יכולים להשאיר את הארנק בבית" (אפילו הטיפים כלולים כבר בתשלום הראשוני). הסוויטות מפנקות ומרווחות, עם מיטות יוקרתיות, סלון ומרפסות לנוף מדהים, לעיתים גם ג'קוזי, וקונסיירג' צמוד.

ניתן ליהנות במהלך השייט ממופעי בידור מיוחדים, הרצאות, חדר סיגרים יוקרתי, שירותי ספא מפנק, מסעדות יוקרה בסגנון נישה ואוכל גורמה על צלחות ורסצ'ה מרשימים וכמובן  להירגע וללגום יינות משובחים. האוויר באונייה נקי הודות לאיסור גורף לעשן בשטחי האונייה, כולל אלו הציבוריים, למעט אזורים ספורים מוקצים במיוחד.

 

שייט יוקרתי מסוג זה מתאים בעיקר לזוגות (לא משפחות עם ילדים קטנים), חובבי נופש ואירוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר, חופשות אלו מומלץ להזמין זמן רב מראש, כי המקומות הנחשקים נגמרים במהרה אפילו מס' חודשים מראש. אוניות סוויטת היוקרה של החברה משייטות במסלולים באזור הים התיכון, צפון אירופה, הקריביים, המזרח הרחוק, אלסקה וביעדים נוספים ברחבי תבל.

 

נציגי regent ציינו בפנינו, כי מרבית הלקוחות של החברה הינם לקוחות חוזרים, שזוכים להטבות נוספות הודות לצבר ימי שייט לאורך השנים, וכנראה שברגע שנכנסת לעולם הקרוזים היוקרתיים של regent, אתה תמיד נוטה לחזור שוב.

 

Exit mobile version