98% מטיסות חברת ריינאייר (Ryanair), חברת הלאו קוסט האירית, הגיעו בזמן בספטמבר 2020. בנוסף, ריינאייר פרסמה אתמול (ה-5 בספטמבר) את תוצאות משוב הלקוחות – 'דרג את הטיסה שלי', שנערך בקרב כ-57,000 מלקוחותיה.
מתוצאות המשוב עולה כי 91% דרגו את הטיסה שלהם כטובה/טובה מאוד/ מעולה. 94% הגדירו את הצוות לידידותי. 92% מרוצים מהשירות בטיסה ו-85% מהמזון המוגש בטיסה. 89% מהנוסעים היו שבעי רצון מדרך העלייה למטוס.
תגובת חברת התעופה: "קבוצת ריינאייר (ריינאייר, מלטה אייר, לאודה ו-BUZZ) הטיסה 5.1 מיליון נוסעים בספטמבר 2020 כאשר 98% מהטיסות הגיעו בזמן. אנו שמחים ש-91% מהלקוחות, כ-57 אלף, שהשתתפו במשוב באמצעות האפליקציה שלנו, היו מרוצים מאוד מחוויית הטיסה. אנו מברכים על המשוב המעודד אותנו לשפר כל הזמן את השירות. בתקופה זו, המשמעות היא אף חשובה יותר."