Site icon IAS

תתחילו לארוז! חופשה משפחתית בסאמוס מתנה

איך זוכים בחופשה משפחתית חלומית באי סאמוס ביוון ? צילום shutterstock

חברת התיירות דיזנהאוז – ביטיסי ואתר FamilyGo –  מעניקים לכם חופשה חלומית באי היווני הקסום סאמוס. רגע לפני שנספר לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות כדי להתמודד על הפרס השווה, הרשו לנו להכיר לכם את היעד הנכסף.

האי סאמוס – חוויה יוונית אמיתית

במרכז הים האגאי, במרחק קצר מחופי תורכיה ומהאי שזכה לכינוי ‘אי הציפורים’ קושדאסי (Kusadasi),  ממוקם האי סאמוס, שמציע שילוב של טבע ומסלולים מדהימים עם חופים יפהפיים ואתרים היסטוריים מעניינים.

זהו יעד אידיאלי למשפחות, משום שכל אחד ימצא כאן מה לעשות. בילוי בכל אחד מהחופים המרהיבים, טיול בכפרים, מסלולים רגליים בשבילים החוצים יערות ירוקים במרכז האי, ביקור במפלים מדהימים ביופיים ובמפרצונים מבודדים ועוד…

שפחות ! זו האפשרות לזכות בחופשה חלומית. צילום shutterstock

סאמוס עם ילדים

במהלך הביקור באי סאמוס תוכלו ללמוד על ההיסטוריה האירופית, להכיר את הטבע הבתולי ולבלות זמן איכות משפחתי משותף. גם המטבח היווני לא ישאיר אתכם אדישים, עם דגש על בילוי יווני אמיתי באחת מהטברנות הפתוחות. בנוסף להיותו של האי המשופע בחופים יפהפיים שמתאימים לבילוי עם ילדים קטנים או גדולים, תוכלו לצאת לטיולים, לרכב יחד באופניים, לבלות בכפרים הססגוניים או במקומות מבודדים. בחירת המסלולים מגוונת גם היא, החל מטיולים קצרים וקלים ועד למסלולים ארוכים ומאתגרים.

רגע לפני שממשיכים… ובמיוחד אם תהיו אתם הזוכים, קבלו מאתנו המלצות חמות לבילוי באי סאמוס:

טיפוס על הר קירקיס (Kerkis)  – ההר השני בגובהו ברחבי הים האגאי שמתנשא לגובה של 1434 מטרים וממוקם בנקודה הגבוהה ביותר באי. מדובר בסלע ענק, המציע נוף מרהיב ומסלול מאתגר. מומלץ לצאת לדרך במסגרת טיול מאורגן או עם צוות הכולל מדריך מקומי ומנוסה, שיוכל להוביל אתכם בבטחה במעברים הצרים ובזמן ההליכה על צוקים גבוהים.

הפיתגוריון – זוהי עיר עתיקה שנוסדה בשם טיגאני, והחל משנת 1955 נקראת פיתגוריון (Pythagoreio)  על שם הפילוסוף והמתמטיקאי פיתגורס. ביקור במקום יפגיש אתכם עם שרידים ארכיאולוגים, שהפכו יעד פופולארי זה לאתר מורשת עולמי. בנוסף תוכלו ליהנות ממגוון מפעילויות ימיות באחד החופים, בתי קפה, מסעדות וטברנות ואתרים נוספים מעניינים כגון: הריון (Heraion), פסלו של פיתגורס, מנהרת אפפליניון (Epalinos) ועוד.

חוף ליבאקי (Livadaki)  – אחד החופים היפים באי, מוקף בגבעות ומציע נוף עוצר נשימה. בשל אופיו השמרני של החוף והיותו של החוף רגוע ושקט, הוא מתאים גם לבילוי עם הילדים.

טיול ג’יפים – גם בנסיעה ברכב 4*4 תוכלו לגלות את החלק המיוער והירוק, ואת הטבע היפה של האי סאמוס. הסיור כולל תצפית מרהיבה על מיצר מייקאלי (Mikali), עצירה בכפר Vourliotes לכוס קפה יוונית מסורתית, ביקור באחת הכרמים הגבוהות באירופה, הליכה דרך יער אורן שחור ועוד.

ספורט ימי – שייט, גלישת רוח, סקי מים, גלישת בוגי ועוד. האי מציע מגוון עצום של ספורט ימי המתאים לילדים או למבוגרים, כולל קורסים בסיסיים המתחילים ביבשה.

צלילה – באזורים תיירותיים ברחבי האי ממוקמים כמה מרכזי צלילה שנפתחו במהלך השנים האחרונות, המציעים קורסים לכל הרמות וטיולים באתרי צלילה מעניינים, כמו שונית קרוולי או ספינות טרופות ישנות.

רכיבה על סוסים, יוגה, קרטינג וקניות… יש באי עוד הרבה מה לעשות, בנוסף להיצע קולינרי מרשים הכולל מקומות רבים בהם תוכלו לאכול ולשתות ברחבי סאמוס. מרבית המסעדות והטברנות נמצאים במקומות תיירותיים, לאורך החופים או מסביב לכיכרות של הכפרים.

Samos Doryssa Seaside Resort – חופשה במלון החלומי יכולה להיות שלכם

לילה טוב סאמוס – גלו איפה אתם ישנים

במהלך השהות שלכם באי סאמוס, תשהו במלון הממוקם בכפר הנופש הציורי Samos Doryssa Seaside Resort.  בהשראת הארכיטקטורה המסורתית של האי, תוכלו ליהנות כאן ממגוון צבעים, טעמים וניחוחות.

המלון מציע: בריכת שחייה, מגרשי טניס, מרכז ספורט, חוף צמוד, שירות בידור לילדים, מגרש משחקים לילדים ספא, אינטרנט אלחוטי, ארוחת בוקר, בית קפה, מסעדה, שירות חדרים, שירותי כביסה, חנויות, חנות מזכרות ועוד.

לפרטים נוספים והשתתפת בתחרות היכנסו: אתר פמלי גו

Exit mobile version