Site icon IAS

תעשיית התיירות האמריקנית מתאוששת במהירות

ניו יורק יותר קרובה מתמיד. צילום Depositphotos

תחזית אופטימית לתעשיית התיירות האמריקנית העשויה לעבור אפילו את שנת 2019. כך עולה ממחקר חדש של מועצת הנסיעות והתיירות העולמית (WTTC) המגלה כי תעשיית התיירות בארה"ב עשויה לחוות צמיחה של 36% בהשוואה ל-2020. שיפור משמעותי בהשוואה למקומות אחרים בעולם.

התחזית ורודה עוד יותר בשנת 2022, כאשר תעשיית התיירות בארה"ב צפויה לצמוח בעוד 28%, ולהגיע לכ- 2 טריליון דולר מכלכלת ארצות הברית. לשם השוואה, בשנת 2019, התרומה של תעשיית התיירות בארצות הברית לתמ"ג הגיעה כמעט ל- 1.9 טריליון דולר.

"המחקר שלנו מראה שבעוד שתחום התיירות העולמי מתחיל להתאושש באיטיות, ארצות הברית מתאוששת מהר יותר מאזורים רבים אחרים", אמרה ג'וליה סימפסון, מנכ"לית WTTC. "בשנה שעברה, המגיפה חיסלה יותר מחמישה מיליון משרות בתעשיית התיירות ברחבי ארצות הברית; עם זאת, עקב עלייה חזויה בהוצאות הבינלאומיות והמקומיות השנה ובשנה הבאה, הן המשרות והן התמ"ג במגמת עלייה".

סימפסון הוסיפה: "ארה"ב פתחה את גבולותיה והקלה בהגבלות על שווקי מקור מרכזיים כמו בריטניה והאיחוד האירופי מה שיספק דחיפה מסיבית לכלכלות משני צדי האוקיינוס ​​האטלנטי. יחד עם זאת, ההתאוששות ארוכת הטווח של תעשיית התיירות בארה"ב וברחבי העולם תלויה בכך שגבולות ארצות הברית יישארו פתוחים למבקרים בינלאומיים ".

Exit mobile version