Site icon IAS

תנופה בבניית אניות חדשות – קוסטה ונציה וזמרלדה

תנופה בבניית אניות חדשות, קוסטה קרוזס מציגה את ונציה. צילום יח"צ

תנופה בבניית אניות חדשות, קוסטה קרוזס מציגה את ונציה. צילום יח"צ

תנופה, היא מילת המפתח בשוק הקרוזים ההולך ומתפתח בגלי ענק, אניות חדשות לצד דרישת קהל הנוסעים דוחף את חברות השיט לייצר עוד ועוד אניות חדישות ואטרקטיביות. אחת מחברות הקרוזים המתפתחות בשנים האחרונות היא קוסטה קרוזס, מתאגיד קרניבל שתשיק בשנת 2019 שתי אניות חדשות, קוסטה ונציה (Costa Venezia) וקוסטה זמרלדה (Costa Smeralda).

קוסטה ונציה – מביאים את ונציה ללב ים

אניית הקרוזים המפוארת היא הראשונה מסוגה שתוכננה במיוחד עבור השוק הסיני, הוצגה בימים האחרונים במספנת פינקנטיירי ( Fincantieri ) שבאיטליה. האנייה קוסטה ונציה תהיה במשקל 135,500 טון, תארח כ-  5,100 אורחים ותחל להפליג במרץ 2019.

"כבכל אניות קוסטה, גם קוסטה ונציה תמשיך להעניק לאורחיה חוויה איטלקית אותנטית וחופשה ייחודית" אמר מריו זאנטי, נשיא קבוצת קוסטה אסיה.

האנייה קוסטה ונציה עוצבה בהשראת היופי והאופי מעורר התשוקה של העיר ונציה והתרבות הוונציאנית והאיטלקית. תיאטרון האנייה תוכנן בהתאמה לתיאטרון "לה פניצ'ה" הוונציאני; אולם המבואה הראשי יזכיר לנוכחים בו את "כיכר סן מרקו" המפורסמת בעוד ב- 15 המסעדות ו-6 ברים תודגש הארכיטקטורה הטיפוסית של הסמטאות הוונציאניות.

להנאת המפליגים, מסיבת מסיכות שתשחזר את האווירה הקסומה והתוססת של הקרנבל המפורסם של ונציה תתקיים במהלך ההפלגה באנייה  . ולהשלמת החוויה, האורחים יוכלו גם להתענג על אוכל איטלקי משובח, קניות של מותגים איטלקיים ובידור ברמה עולמית.

קוסטה ונציה: בריכה מקורה השראת תעלות ונציה. צילום יח"צ

2116 קבינות עם 4 קטגוריות עיקריות : פנימיות, חלונות, מרפסות וסוויטות.

האנייה תפעיל שתי הפלגות לפני המעבר למזרח הרחוק:

ב -3 במארס 2019 תצא האנייה ל-5 לילות שיט מנמל טרייסטה שבאיטליה (בקרבת ונציה) , תעגון בבארי (איטליה), קורפו (יוון),  דוברובניק וזאדאר (קרואטיה) ותסיים בטרייסטה. ההפלגה מוצעת במחיר השקה של החל מ-640 אירו לאדם כולל מסים (לא כולל טיסות) והמכירות בעיצומן.

בנוסף, ב- 13 באפריל 2019 תצא האנייה להפלגה בת 16 ימים, שתכלול את מלוא חופשת חג הפסח. האנייה תצא מנמל סינגפור ותעגון בתאילנד, וייטנאם, סין כולל הונג קונג, טאיוואן ותסיים בנמל טוקיו שביפן.  ההפלגה מוצעת במחיר השקה אטרקטיבי מאוד של החל מ-1440 אירו לאדם כולל מסים (לא כולל טיסות) וגם פה המכירות כבר בעיצומן.

החל מ- 18 במאי 2019, קוסטה ונציה תהיה מוקדשת כולה לאורחים סינים שייהנו מהפלגה עם טוויסט איטלקי באניית פאר ברחבי מזרח אסיה. נמל הבית יהיה בשנחאי.

אניית אחות לקוסטה ונציה, המיועד גם היא לשוק האסייאתי, תגיע בשנת 2020 ממספנת פיקנטיירי ותעלה ל-14 את מספר האניות בצי, שנבנו במספנה זו, בהשקעה כוללת של למעלה מ- 6 מיליארד אירו. ובאופן כללי, בקנה של קבוצת קוסטה נמצאות כרגע שבע אניות חדשות עד 2023., כך שיש למה לצפות.

קוסטה ונציה: עוד שלב בבניית האנייה לשוק הסיני. צילום יח"צ

קוסטה זמרלזה – האנייה הגדולה בצי החברה

מיד לאחר השקתה של הקוסטה ונציה במרץ 2019, תושק באוקטובר 2019 אניית הפאר "קוסטה זמרלדה", שנבנית בימים אלו במספנות מייר טורקו (  ( Meyer Turku ) פינלנד. אנייה אחות תועבר לחברת קוסטה קרוזס בשנת 2021.

האנייה תהיה הגדולה והעצומה ביותר בצי של קוסטה, תשקול 183,900 טון ותארח כ- 6518 נוסעים. פירושה של המילה זמרלדה (Smeralda) היא אמרלד או ברקת בעברית (אבן חן), אחרים מייחסים את השם לחוף הים היוקרתי של סרדיניה שם נוהגים לבלות את חופשתם עשירי העולם.

זו תהיה האנייה הראשונה של חברת קוסטה המונעת בגז טבעי נוזלי ( LNG – liquefied natural gas ) ואחת מ-7 שהוזמנו ע"י תאגיד קרניבל ויופעלו ע"י הטכנולוגיה המתקדמת לשמירה על איכות הסביבה.

ב- 20 באוקטובר 2019, תפליג האנייה קוסטה סמרלדה מנמל המבורג למסלול שיכלול את הולנד, פורטוגל, ספרד, צרפת ואיטליה במחיר אטרקטיבי של החל מ-1000 אירו לאדם.

ב- 3 בנובמבר תצא האנייה למסלול קבוע בן 7 לילות בים התיכון, שיימשך לתקופה ארוכה עד אחרי קיץ 2020 ויכלול את ספרד, איטליה, צרפת והאיים הבלאריים. ההפלגות תצאנה מנמל ברצלונה, סבונה (מילאנו), רומא ומרסיי ועל כן תתאמנה מאוד לקהל הישראלי. כבכל הפלגות קוסטה, המחירים יהיו אטרקטיביים כולל ילדים בחינם או בעלות מופחתת כאשר ישהו בחדר ההורים.

מד קרוזס הינה נציגת המכירות הרשמית והבלעדית של קוסטה בישראל מזה שנים רבות ומשווקת בנוסף חברות אחרות השייכות גם הן כמו קוסטה לתאגיד קרניבל העולמי שבבעלות משפחת אריסון כמו פרינסס, קרניבל, סיבורן, קיונרד ו – P& O הבריטית.

Exit mobile version