Site icon IAS

תנועה ערה של יוצאים נרשמה היום לסיני

חוף בסיני. צילום עירית רוזנבלום

הבוקר (ב') קיימת תנועה ערה של יוצאים לסיני ועל כן נערכו במעבר בגין בצוותים מתוגברים לקבל את כל היוצאים למצרים לקראת חג הקורבן.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "שמירה על בריאות העוברות והעוברים תוך תפעול יעיל ומהיר של המעבר היא מטרה עליונה ולכן תגברנו את כח האדם בו. הוספת צוותים במעבר תאפשר זירוז הבדיקות השונות ותשחרר את העומסים שנוצרו בימים האחרונים בעקבות החג".

רשות שדות התעופה הרחיבה את שעות הפעילות במעבר בכדי לאפשר את כניסת כלל הנוסעים במסוף בגין עד לנוסע האחרון בהתאם לשעות הפתיחה של הצד המצרי. ההערכות למעבר הנוסעים במעבר בגין כללה הכפלת כמויות כח אדם,  והגדלת עמדות בדיקת הקורונה בדיקת PCR.

רשות שדות התעופה שבה ומזכירה לנוסעים להירשם מראש הן בכניסה והן ביציאה ולשלם מראש בכדי לחסוך את זמן המעבר במסוף. ביציאה למצריים מקבלים רוכשי אגרות המעבר הנחיות הן ליציאה והן והם נדרשים לאשר את התנאים במהלך הרכישה.

לקראת עומסי היציאה והכניסה בשל חג הקורבן תוגבר מתחם הרישום והתשלום לבדיקת הדיגום לקורונה ונפתח מתקן רכבים נוסף לטובת כניסה ויציאת כלי הרכב במעבר. כמו כן נפתח דלפק תשלום במזומן לבדיקות הדיגום.

Exit mobile version