Site icon IAS

תנאי כניסה חדשים לתיירים המגיעים לתאילנד

מקדש וואט צ'איוואטאנארם, תאילנד. צילום freepik

תנאי כניסת תיירים לתאילנד הולכים והופכים קלים יותר, לאחר שהחל מה-1 במאי 2022, על פי הודעת רשות התיירות של תאילנד (TAT), לא תידרש עוד בדיקת PCR בהגעה למדינה למחוסנים במלואו, זאת לאחר שב-1 באפריל הסירה תאילנד גם את הדרישה לביצוע בדיקת PCR לפני ההגעה למדינה וכעת תינתן האפשרות להסתובב חופשיים בכל הממלכה.

הנוסעים עדיין נדרשים להגיש באמצעות האינטרנט בקשה לאשרת כניסה (“Thailand Pass”) , הכוללת שליחת תעודת מתחסן  או מחלים. כמו כן יש לצרף ביטוח נסיעות המכסה הוצאות במקרה של הדבקות בקורונה בסכום של 10,000 דולר לפחות – וכולל התחייבות להחזר הוצאות של בידוד בעקבות הדבקה בקורונה גם בבית מלון או מתקן אחר – ולא רק אשפוז בבית חולים.

כעת, גם נוסעים לא מחוסנים או שאינם מחוסנים במלואו לא נדרשים לבצע בדיקת PCR לפני ההגעה ובכניסה לתאילנד, אם כי נדרשים להגיש בקשה לאשרת כניסה (“Thailand Pass”)  בו יש לציין הזמנת מלון ל-5 ימים, פוליסת ביטוח המכסה הוצאות במקרה של הדבקות בקורונה בסכום של 10,000 דולר לפחות – וכולל התחייבות להחזר הוצאות של בידוד בעקבות הדבקה בקורונה גם בבית מלון או מתקן אחר – ולא רק אשפוז בבית חולים.  כמו כן, עליהם להיכנס לבידוד של 5 ימים ולעבור בדיקת PCR ביום ה-5.

Exit mobile version