Site icon IAS

תיירות חברתית-קולינרית: שבועות 2024 באירוח ביתי ירושלמי

אצל כנרת בוטיל. צילום יהודית הרפז

תשע מנשות ירושלים, חברות קהילת נשים וסיפורים בירושלים, פותחות לכבוד חג שבועות את הבית ואת המטבח, להיכרות וטעימות של המאכלים והמנהגים הירושלמים של החג.

הביקור מתואם ישירות מול המארחות הביתיות, חברות מיזם נשים וסיפורים בירושלים, יוזמה של תיירות חברתית מיסודה של המחלקה לקידום נשים באגף חברה בעיריית ירושלים, במסגרתה נשים מארחות בביתן יחידים וקבוצות מבקרים ומספרות את סיפור חייהן או השכונה בה הן גרות, בשילוב כיבוד. הבתים כשרים אלא אם מצויין אחרת.

המארחות לחג:

כנרת בוטיל: בית הבד של 'בת הכפר'. לשמוע את סיפור המשפחה השורשית מתימן, שהגיעה אל הכפר עין כרם לאחר מלחמת העצמאות. 50 ₪ לאיש.ה.

אלישבע כהן: מ- גינת מרפא: 11/6/24 סדנת צמחי מרפא קייצית, בה נרקח מוצרי טיפוח ומרפא בהתאם לצמחי המרפא שצומחים בגינת המרפא. 120 שח למשתתף. מותנה במינימום חמישה משתתפים.

דלילה שמש: אל קורטיז'ו – אירוח וסיור בבוקר וערב החג ובאיסרו חג (יום לאחר החג).

דפנה קנדל: אירוח ושיחה, כיבוד ותצפית. בדגש על חסד ומגילת רות. 800 ש"ח למינימום של 15 משתתפים. מספר שונה מתומחר בהתאמה.

אפרת חלמיש: לחגוג את יום ירושלים בלב ליבה של ירושלים! בשבוע החג (לא בחג עצמו) בהרשמה מראש לקבוצות בלבד. שיח על טעם החיים בעיר דוד, תוך מתן כלים חוסן ואמונה. החל מ-65 ש"ח לאורח למפגש, שיחה וכיבוד ביתי מפנק ברוח החג. (ניתן להזמין גם אירוח עם ארוחה עם מטעמי החג). אפשר לתאם ערב שירה, כולל פסנתרנית, בתוספת תשלום. 

מאמא רחל: 11.6 אוכל ספרדי כמיטב המסורת של שבועות 200 ש"ח לאדם בקבוצה.

מימי ביאזי: סיור עם סיפור במלון ביאזי, כולל תצפית לנוף ירושלים. 800 ש"ח לקבוצה של עד 30 איש.

נחמי גפני: אירוח לסעודות החג. 100 ש"ח לסועד.

שושנה קרבסי: "דלתות נפתחות לרווחה" – סיור בשלושה בתים מארחים בעין כרם, כולל כיבוד קל, עם המשוררת ומספרת הסיפורים שושנה קרבסי. סיור שהוא מקום, סיפורים, אנשים וטעמים בקסמיה של עין כרם ובבתיה העתיקים, בחצרות ובסמטאות הסמויות מן העין. 150 ₪ למשתתף/ת.

לפרטים ונוספים וקשר ישיר עם המארחות

Exit mobile version