Site icon IAS

שר התיירות המריא לדובאי לחנוך את הביתן הישראלי בתערוכת האקספו

תערוכת האקספו דובאי . צילום Depositphotos

שר התיירות, יואל רזבוזוב (יש עתיד) המריא לדובאי לחנוך בשם ממשלת ישראל את הביתן הישראלי בתערוכת האקספו העולמית.
ביום חמישי (7.10) תיפתח בדובאי תערוכת האקספו העולמית בה לראשונה מדינת ישראל תציג ביתן לאומי באירוע בסדר גודל שכזה במדינה ערבית. תערוכה שתציג את יכולתה של מדינת ישראל ליותר מ-15 מיליון בני אדם מהעולם כולו, בתחומים כמו: חקלאות, סייבר, ציוד ומכשור רפואי, טכנולוגיות מים ועוד.

מלבד טקס החנוכה של הביתן הישראלי אותו כאמור יוביל שר התיירות, יואל רזבוזוב, יקיים השר שורת מפגשים עם שרי תיירות של אבו דבי ודובאי, בעלי חברות תעופה, וסוכני תיירות גדולים מהאמירויות השונות. זאת בכדי לקדם ולהניע מחדש את התיירות לישראל ולפתוח את המדינה לשוק התיירותי שנפתח בזכות הסכמי אברהם.

שר התיירות רזבוזוב אמר לפני טיסתו: "זה כבוד גדול עבורי לחנוך את הביתן הישראלי בתערוכת האקספו הבינ"ל, לראשונה אי פעם במדינה ערבית. מלבד זאת, במסגרת הביקור אקיים פגישות עם שרי תיירות של אמירויות שונות, כדי להכין את הקרקע לשיתופי פעולה, ובעיקר תיירותיים, שיעשירו את קופת המדינה. זאת כי הסכמי אברהם מזמנים לישראל הזדמנויות מדיניות רבות שאסור לנו לפספס. מבחינתי הגיע הזמן להחזיר את התיירות לישראל ושמהר, ככל האפשר, יגיעו תיירים מחוסנים לארץ. לכן בכוונתי להניע מחדש את מאמצי השיווק שלנו בעולם כדי לחזור ולמצב את מדינת ישראל כיעד תיירותי מוביל".

Exit mobile version