Site icon IAS

שעריה של קטאר נפתחים לישראליים לחודש אחד בלבד

קו האופק של הבניינים המרשימים בקטאר. צילום יח"צ

על פי רוב, קטאר סגורה בפני ישראלים, היות והיא אינה נכללת ב'הסכמי אברהם' ולישראל אין עימה יחסים דיפלומטיים. למרות זאת, צפויים התיירים הישראליים ליהנות מהזדמנות חד פעמית לבקר בקטאר, במהלך חודשים נובמבר ודצמבר 2022, אז יוכלו ישראלים להנפיק ויזה מיוחדת לטובת ביקור בקטאר- במקביל למשחקי המונדיאל שמאחרת האמירות, לראשונה בתולדותיה.

המונדיאל בקטאר, מהמושקעים בהיסטוריית גביע העולם בכדורגל, הוא רק חלק מחוויית התיירות הנפלאה ממנה יוכל ליהנות המבקר הישראלי במהלך שהותו שם.

קטאר עצמה מציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי ותיירות, חנויות יוקרה ומרכזי קניות ענקיים, מגוון מסעדות בסגנונות שונים ובטווח מחירים גבוה יחסית, לצד האפשרות לבקר בשוק המקומי והצבעוני וליהנות ממנות רחוב שאינן זרות לחך הישראלי.

עם היציאה מקטאר עצמה, שגודלה כגודל גוש דן, יוכלו התיירים הישראליים ליהנות מאווירה מדברית ייחודית וליהנות ממגוון אטרקציות בדיונות המדבריות האינסופיות שמחוץ לעיר.
במהלך תקופת המונדיאל, יוקמו באזורים המדבריים גם מאהלים ייחודיים, מה שמבטיח את שגשוג התיירות המדברית באזור.

תקופת המונדיאל, תאפשר בילוי קטארי במזג אוויר נפלא- החום הכבד של חודשי הקיץ כבר יתפוגג, וקטאר צפויה לקבל את פני התיירים בטמפרטורות נעימות יחסית, המוכרות לנו מהאביב הישראלי.

"קטאר משלבת בין תרבות ערבית מסורתית לבין קידמה מערבית, יש בה גורדי שחקים, קניונים ומבנים מפוארים לצד שווקים מסורתיים.  מי שירצה 'לברוח' מההמולה של העיר דוחא, יוכל ליהנות מנסיעה למדבר הסמוך, לרכב על גמלים, ליהנות מנסיעה בספארי לאורך הדיונות ולראות נופים מדבריים עוצרי נשימה. גם מבחינת מזג האויר, חודשים נובמבר ודצמבר מתאפיינים בטמפ' של 20-25 מעלות, מה שיאפשר חווית תיירות מהנה במיוחד", אומר מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט ואחראי הפרויקטים הגדולים בחברה.

לאחרונה, עלו לכותרות דיווחים על הסרתה של ישראל מהמפה העולמית באתרי מכירת הכרטיסים למונדיאל, מה שגרם לדאגה בקרב הישראלים. מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט ואחראי פרויקטים גדולים בחברה, מגיב לנושא: "ביקרתי בקטאר מספר פעמים בחודשים האחרונים. פגשתי את אנשי עולם התיירות, המלונאים ונותני השירותים. כולם ככולם מתרגשים מבואם של הישראלים לקטאר, ואני סמוך ובטוח שלישראלים מצפה שם חופשה נפלאה וחד פעמית. צריך לזכור שקטאר היא מהמדינות הבטוחות בעולם, עם שיעורי הפשיעה הנמוכים בעולם, ולכן- מהווה מקום בטוח ונעים עבור תיירי כל העולם, ובהם גם הישראליים".

נכון לשעה זו, הטיסות לקטאר לא יהיו ישירות, אולם באיסתא ספורט, המשווקת הרשמית של חבילות המונדיאל בישראל, מתחייבים לטיסות נוחות שיאפשרו נחיתה קצרה וטכנית בלבד בדרך לקטאר, ללא ירידה מהמטוס, לצד מלונות מצוינים (הצפויים להיות מלאים כולם, לרגל משחקי המונדיאל).

מתן פלד. צילום באדיבות איסתא ספורט

פירוט החבילות למונדיאל הקטארי- איסתא ספורט:

תאריך: 26-29.11.22    מחיר: 3950 €

חבילת SILVER כוללת: 

*הכרטיסים מתנת ספונסר של קטאר 2022 וכחלק מהפעילות שלו*

תוספת לחדר סינגל:

תאריך: 29.11-2.12.22    מחיר:3195 €

חבילת BRONZE כוללת: 

*הכרטיסים מתנת ספונסר של קטאר 2022 וכחלק מהפעילות שלו*

תוספת לאדם בחדר סינגל:

תאריך: 20-24.11.22    מחיר: 3,795 €

חבילת BRONZE כוללת: 

23.11- גרמניה מול יפן

*הכרטיסים מתנת הייסנס וכחלק מהפעילות שלו למונדיאל*

תוספת לאדם בחדר סינגל:

תאריך: 5-8.12.22    מחיר: 3555 €  

חבילת SILVER כוללת: 

*הכרטיסים מתנת ספונסר של קטאר 2022 וכחלק מהפעילות שלו*

תוספת לחדר סינגל:

תאריך: 8-12.12.22    מחיר: 3895 € 

חבילת BRONZE כוללת:

10.12 – משחק 59-  W51 V W52

*הכרטיסים מתנת ספונסר של קטאר 2022 וכחלק מהפעילות שלו*

תוספת לאדם בחדר סינגל:

תאריך: 12-15.12.22    מחיר: 6995 € 

החבילה כוללת:

תוספת לחדר סינגל:

החבילה אינה כוללת:

Exit mobile version