Site icon IAS

שיפור מרשים בהכנסות אייר קנדה ברבעון השלישי של השנה

מטוס בואינג 737MAX של אייר קנדה. צילום אייר קנדה

אייר קנדה מדווחת על שיפור ניכר בהכנסותיה ברבעון ה-3 של שנת 2021: הכנסות של 1 מיליארד דולר קנדי ברבעון השלישי של 2021,  פי שלושה בהשוואה לרבעון המקביל ב-2020.

ה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות/חכירה) שלילי של 67 מיליון דולר לעומת ל- EBITDA שלילי של 554 מיליון ברבעון המקביל ב-2020. צמצום ההפסד התפעולי של 785 מיליון ברבעון השלישי ב-2020, ל-364 מיליון דולר השנה. הכנסת שיא מהובלת מטען, שאף עברה את היעד השנתי ונזילות  של 14.4 מיליארד דולר.

"אנו מעודדים מהמגמות החיוביות  והשיפור המרשים בהכנסות אייר קנדה ברבעון זה. הכנסות השיא מהובלת מטענים, גידול בתנועת הנוסעים הבינלאומית ושיפור בהכנסות, בשילוב שליטה יעילה בהוצאות, הביאו לתוצאה של 153 מיליון דולר תזרים מזומנים נטו לרבעון זה" אמר, מר מייקל רוסו, נשיא ומנכ"ל אייר קנדה.

בהמשך דבריו ציין מר רוסו כי: "הישג משמעותי נוסף הוא ביצוע סידרה של פעולות פיננסיות מוצלחות בקיץ האחרון שאפשרו לנו להוזיל את עלות ההלוואות שלקחנו, להאריך את מועדי פירעון החוב ולגייס תמורה בסך 7.1 מיליארד דולר .כתוצאה מכך, אייר קנדה הצליחה להחזיק בנזילות של 9.5 מיליארד דולר נכון לרבעון השלישי של 2021. מצב נזילות יציב זה והביטחון הנובע מעובדה זו, הינם הבסיס היסודי להצלחותינו ארוכות הטווח בהמשך הדרך. כמו כן, עומד לרשותנו סכום של 4.9 מיליארד ממקורות נוספים שטרם מומשו".

Exit mobile version