Site icon IAS

שידוך בצל הקורונה

טרמינל FATTAL בנתב"ג ששימש לשידוך. צילום עוזי בכר

טרמינל פתאל המציע חוויית תעופה פרטית ואקסקלוסיבית לקראת הטיסה או לאחריה, הפך בראשון האחרון (03 במאי) למקום מפגש סטרילי בין שתי משפחות שביקשו לקשור גורלם זו בזו. שידוך בין כלה מירושלים וחתן מיועד מאנגליה. הדבר התאפשר מאחר שבתוך טרמינל FATTAL נמצא אזור הטרנזיט, שהינו אזור סטרילי של השטח האווירי, שאינו מצריך ביקורת גבולות ולכן גם אינו מצריך כניסה לבידוד בימי קורונה.

"בשבוע שעבר קיבלתי פנייה מרגשת מנציג משפחתו של החתן, שהביע התעניינות לערוך שידוך בטרמינל פתאל. כמובן שהסכמתי מיד והמבצע יצא לדרך", מתארת מנכ"לית טרמינל FATTAL שני שיפרמן את השתלשלות העניינים: "הפרוצדורה הייתה מורכבת ורגישה וכללה לא רק אישורים אלא נוכחות בפועל של נציגים מהגופים המנדטוריים, לרבות רשות שדות התעופה, משרד הבריאות, משרד הפנים, פיקוד העורף ויחידת מניעת עבירות, הכל כמובן תחת מעטה סטריליות רחב.

טרמינל פתאל . צילום עירית רוזנבלום

רק בשישי הצלחנו לסגור הכל ובראשון בבוקר קיבלנו את האישורים האחרונים. המשפחה מחו"ל עלתה על טיסה מאנגליה לישראל ונחתה ב- 20:50 בטרמינל, הפגישה בין המשפחות הייתה מרגשת מאוד ותוך שמירה קפדנית על הכללים, של המגזר ושל הקורונה.

לאחר זמן קצר הכריזו שהשידוך הצליח, חתמו על זיכרון דברים, שברו צלחת למזל ולא נשארה עין יבשה אחת בטרמינל. בחצות, המשפחה עזבה לביתה שבאנגליה עם שמחה בלב וסיפור שהנני סמוכה ובטוחה שעוד יסופר".

השדכן יואל בראון מספר: "הקורונה פקדה את כל העולם, אבל כשמגיע עניין כזה כמו שידוך ושני הצדדים רואים שיש הזדמנות ואפשר להתקדם, זו מצווה לעשות את כל המאמצים בכדי לסיים את זה.

ניסינו ופנינו לכמה גופים רלוונטיים שניסו לעזור לנו אבל בכל פעם הגענו למבוי סתום. ואז הגענו לטרמינל FATTAL שאמרו לנו שהם יראו מה אפשר לעשות במסגרת החוק כדי שהמצווה תתקיים.

Exit mobile version