Site icon IAS

שיא מטיילים בשבת האחרונה שלפני חג סוכות ושמחת תורה

מטיילים במכתש רמון. צילום בעז פריפלד, רט"ג

כ- 380 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים כ 8000 לנים בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. בין האתרים הבולטים השבת היו: הגן הלאומי קיסריה עם כ 5000 מבקרים, שמורת הטבע עין גדי עם כ 4500 מבקרים, הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-3800 מבקרים, הגן הלאומי מצדה עם כ 3500 מבקרים ושמורת הטבע הבניאס עם כ 2000 מבקרים. מטיילים רבים יצאו לטייל בשמורות הטבע והגנים הלאומיים בדרום הארץ ובחרו ללון בחניוני הלילה הפתוחים, ביניהם: מצוק הצינים, אלמוגים, ממשית ופארק אשכול.

הרשות ערוכה לקלוט את המטיילים הרבים שיבקרו בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים בערב החג ובשמחת תורה. בין הפעילויות הרבות המתוכננות, תערך תחרות פיסול בחול בגן הלאומי חוף פלמחים ביום שני הקרוב. אדר סטולרו מליחי, ממונת קבילה מחוז מרכז ברשות הטבע והגנים: "תחרות פיסול בחול היא מסורת רבת שנים שכוללת חוויה ויצירה לכל המשפחה, אבל גם הזדמנות לדבר על מצב החופים וחשיבות שמירתם! המשתתפים בפעילות יוכלו להצטרף גם לסיורים מודרכים שיספרו על צבי הים וכיצד שומרים עליהם בחוף פלמחים ובחופי ישראל בכלל".

למידע נוסף על שעות הפעילות של שמורות הטבע והגנים הלאומיים, מידע על שלל הפעילויות והחוויות וכן הרשמה לביקור באתרים, ניתן להכנס לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים: https://www.parks.org.il/

Exit mobile version