Site icon IAS

שותפות בין ארגון התיירות הלאומי של יפן JNTO ו-AVIAREPS ישראל

נופים ומראות ביפן. צילום באדיבות JNTO

ארגון התיירות הלאומי של יפן '(JNTO) מינה את AVIAREPS כסוכנות ייצוג בישראל. המינוי מגיע לאחר מספר שנים של שותפות מוצלחת בין שתי החברות בארצות רבות בעולם, כגון: איחוד האמירויות, טורקיה, הולנד, סקנדינביה ובריטניה. עתה גם בישראל. כחלק מההסכם, AVIAREPS המובילה העולמית בייצוג תיירות, תעופה ואירוח, עם 65 משרדים ב- 48 מדינות ברחבי העולם, תספק ל JNTO פורטפוליו שלם של שירותי סחר, שיווק ויחסי ציבור.

יפן היא יעד תיירותי רב-פנים, עם נופים מדהימים, ערים תוססות, תרבות מגוונת ומגוון רחב של חוויות קולינריות. המדינה מורכבת מ-6,852 איים והיא בורכה בסביבה טבעית עשירה, המציעה פעילויות מרובות למבקרים כמו סקי, צלילה וחוויות זן מסורתיות. ממשלת יפן הפכה את התיירות הנכנסת לנדבך חשוב באסטרטגיית הצמיחה הלאומית שלה. המשימה של JNTO היא לקדם את יפן כיעד אטרקטיבי לטיולים ברחבי העולם ולהגביר את התיירות הנכנסת.

צוות AVIAREPS בישראל יסייע ל JNTO להשיג את מטרותיה, להרחיב ולבסס את נוכחותה בישראל על ידי יישום אסטרטגיות יחסי ציבור ושיווק ממוקדות, תוך שימוש בידע ובמומחיות המקומיים שלהם. מומחי התיירות של AVIAREPS יפתחו אסטרטגיות ספציפיות לשוק, כדי לקדם את ההצעות הייחודיות של יפן ולהגדיל את מספר המבקרים מישראל.

נופים ומראות ביפן. צילום באדיבות JNTO

 Jun Jinushi (ג'ון ג'ינושי), מנכ"ל משרד JNTO בלונדון: "השנה, 2022, יפן וישראל חוגגות 70 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות, וזו באמת שנה מרגשת עבורנו והזדמנות לקדם את תיירות יפן לישראל. ממטבח עטור כוכבי מישלן ועד לאתרי סקי מדהימים, ליפן יש היצע תיירותי ייחודי ומגוון דברים מעניינים ואטרקטיביים בכל עונה שתבחרו לבקר בה. בשנים האחרונות העולם עבר תקופות מאתגרות, בעוד אנו ממשיכים להתכונן לקבל את פני התיירים הבינלאומיים, לכן חשוב לנו כיום שיתוף הפעולה עם הסוכנות המובילה בעולם בנושא תיירות, תעופה ואירוח גם בישראל, בעיקר על מנת להסתגל לסביבה בלתי צפויה. אנו מצפים מאוד לעבוד עםAVIAREPS ".

Thomas Drechsler  (תומאס דרכסלר COO ב – AVIAREPS) תיירות: "אנו אסירי תודה על כך, שלאחר מספר שנים של עבודה עם JNTO באיחוד האמירויות, בריטניה ושווקים נוספים, הם הפקידו בידינו שירותי ייצוג מלאים גם בישראל. השוק הישראלי מספק הזדמנות אדירה ליפן. אנו מצפים לתמוך בJNTO  עם המומחיות המקומית שלנו וקשרי הסחר החזקים שלנו, במטרה להגדיל את מספר המבקרים מישראל".

על JNTO

ארגון התיירות הלאומי של יפן (JNTO) – ארגון ציבורי של ממשלת יפן, מקדם את יפן כיעד פנאי ועסקים, במטרה לעודד מבקרים בינלאומיים להעמיק בתרבות היפנית, ולקדם חילופי דברים בין יפן לעולם הרחב. משרד JNTO בלונדון עובד על פני 7 שווקים ייעודיים, כדי להפיץ מידע על יפן, לערוך פרסום ותערוכות סביב נסיעות ליפן, לפתח סיורים ליפן ועוד הרבה יותר.

על AVIAREPS

AVIAREPS  היא חברת הייצוג הבינלאומית המובילה בעולם בתחומי שיווק ותקשורת למותגי תעופה, תיירות, אירוח ומותגי מזון ומשקאות. החברה נוסדה בגרמניה בשנת 1994 עם השאיפה לעזור ללקוחות להיכנס לשווקים גלובליים, הרשת הגלובלית של החברה מתרחבת כעת ברחבי העולם לשש יבשות. תיק השירותים של AVIAREPS כולל מומחיות נרחבת בייצוג ומכירות, שיווק ותקשורת, פיתוח עסקי, פתרונות IT ושירותים פיננסיים. בנוסף לשירותי סוכן המכירות הכלליים (GSA) המבוססים שלהם וייצוג שיווק תיירותי AVIAREPS מספקת ליותר מ-250 לקוחות תמיכה בשיווק דיגיטלי, פרסום, יחסי ציבור, תקשורת משברים, ניהול מדיה חברתית, תיאום אירועים, מכירות, עיצוב אתרים ועוד.

למידע נוסף על האופן שבו AVIAREPS משפיעה על המקום והאופן שבו נוסעים בוחרים לבזבז את זמנם וכספם, אתם מוזמנים לבקר בכתובת: www.aviareps.com

התעדכנו ע"י ביקור בחדר החדשות Newsroom או עקבו אחר Facebook LinkedIn and Instagram ובאתר: www.japan.travel/en/uk/

Exit mobile version