Site icon IAS

"שווה להצטרף": קמפיין חדש של רשת מלונות ישרוטל

מלון כרמים_צילום. איתי סיקולסקי

רשת מלונות ישרוטל משיקה בימים אלו קמפיין חדש בהשקעה של כ-3 מיליון ₪ בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל. הקמפיין החדש, עם הסלוגן "שווה להצטרף", מזמין את הקהל הישראלי להצטרף למועדון 'חוג השמש' , מועדון הלקוחות המועדפים של רשת ישרוטל, בין התאריכים 25 באוקטובר– 30 לנובמבר, בהטבת הצטרפות של 150 ₪ במקום 250 ₪ וליהנות מהטבות שוות הניתנות בלעדית לחברים, כמו  10% הנחה על החופשה בכל מלונות ישרוטל , צבירת נקודות בכל הזמנה וחודש שלם מלא בהנחות מיוחדות שיתחדשו וישתנו מדי שבוע.

בהמשך לעלייתו של הקמפיין בטלוויזיה יחלו מבצעי 'כל הקודם' באתר ייעודי. תוכנית ההטבות "כל הקודם" מתקיימת כבר 20 שנה ומהווה דרך משתלמת במיוחד לרכוש חופשות במחירים אטרקטיביים באמצעות דירוג מחירים: כל המקדים לרכוש מראש חופשה במלוות הרשת, נהנה מהמחיר הנמוך יותר. השנה הודיעה הרשת כי תכנית 'כל הקודם' תהיה בלעדית לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים.

בראשית – בריכה חיצונית- אסף פינצ'וק

במסגרת מבצעי 'כל הקודם' תציע רשת ישרוטל מחירים אטרקטיביים לחופשות בחודשי ינואר- מרץ בתאריכים נבחרים כגון, חדר זוגי במלונות המלך שלמה ורויאל גארדן  ב 398 ש"ח ,BB חדר זוגי במלונות תל אביב החדשים פורט טאואר ואלברטו, לינה בלבד ב 598 ש"ח או חדר זוגי במלון נבו בים המלח, חצי פנסיון ב 798 ש"ח.

ליאור רביב, מנכ"ל הרשת, "רשת מלונות ישרוטל מקדימה להשיק את מבצעי נובמבר ועולה עם קמפיין חדש, המזמין את הישראלים להצטרף למועדון חוג השמש, וליהנות ממבצעים והטבות שהופכים את החופשה לא רק למהנה אלא גם משתלמת בכל מועדי השנה".

Exit mobile version