Site icon IAS

שגרירות בריטניה בישראל מצטרפת למצעד הגאווה בתל אביב

שגרירות בריטניה בישראל תשתתף במצעד הגאווה בתל אביב. צילום דוברות השגרירות

שגרירות בריטניה בישראל היא תומכת גאה של קהילת הלהט"ב בארץ ובעולם. השנה, תצטרף השגרירות בפעם החמישית למצעד בתל אביב, ותמשיך להפגין את את מחויבותה לקידום קהילה שוויונית ומגוונת. חודש הגאווה השנה הוא בסימן חגיגה כפולה – שכן הוא מצויין בסמוך לחגיגות יובל הפלטינום של המלכה אליזבת, בסימן 70 שנה על כס המלכות הבריטי.

השנה, חברה השגרירות לחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק ויחד יצעדו לצד משאית הגאווה המשותפת במצעד. עיצוב המשאית נעשה בהשראת המבנים המפורסמים של קו הרקיע של לונדון אשר יוצג במגוון צבעי הקשת. על גבי המשאית תוצב מניפת קשת ענקית בעיצובה של האמנית התל אביבית נירית לבב פקר, אשר בנויה ממבחר חומרים ממוחזרים ומדגישה את מחויבות השגרירות לסביבה ירוקה יותר.

בנוסף, משתפת השגרירות פעולה עם ליין ההפקות  Crush TLV שיצטרף למשאית יחד עם שלוש מלכות דראג ישראליות מדהימות, קיברלי סוואן, קיי לונג וזוהר נואלס, סקסופוניסט מקצועי ודי ג'יי שילווה את המשאית בצלילי מוזיקת ​​פופ ודאנס בריטית.

*ניל וויגן, שגריר בריטניה בישראל, אמר:* ״חגיגות הגאווה השנה חגיגיות פי שתיים מאחר ואנו חוגגים גם את יובל הפלטינה של המלכה אליזבת', לציון 70 שנות שירותיה של הוד מלכותה. בריטניה עשתה כברת דרך ארוכה בתמיכתה בקהילת הלהט"ב במהלך 70 השנים הללו. אני שמח לצעוד שוב השנה יחד עם הצוות של השגרירות בישראל ומשפחותיהם כדי להפגין את תמיכתנו בחברה בטוחה וסובלנית יותר לכולם".

חברת וירג'ין אטלנטיק מעמידה במרכזה את האמירה “everyone can take on the world” ושואפת לחיות לפיה, שכן חברת התעופה ממשיכה בהיסטוריה הארוכה שלה של תמיכה בזכויות הלהט"ב ברחבי העולם ודוגלת באינדיבידואליות של הקהילות אליהן היא טסה.

שגרירות בריטניה בישראל תשתתף במצעד הגאווה בתל אביב. צילום דוברות השגרירות

לדברי ג'ואה יארביניאן, סמנכ"ל מסחר בוירג'ין אטלנטיק: ״מאז ותמיד וירג'ין אטלנטיק היתה תומכת נלהבת של קהילת הלהטב"ים. אנו מאמינים באמרה everyone can take on the world ופועלים על מנת לממש אותה בחברה, בטיסות וביעדים שאליהם אנו טסים. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם שגרירות בריטניה במסגרת מצעד הגאווה וכבר מצפים ליטול בו חלק פעיל".

אליאב בטיטו, מפיק ליין המסיבות קראש, הוסיף: ״אנו מודים לשגרירות בריטניה על התמיכה ומזמינים את כולם לצעוד איתנו מחר למען עתיד טוב יותר לכלל חברי הקהילה. האחדות של כולנו משמעותית וזה הזמן שלנו להתאחד."

מצעד הגאווה בתל אביב הוא רק אחת מן הדרכים שבהן השגרירות מפגינה את תמיכתה בקהילה במהלך חודש הגאווה. ב-6 ביוני, אירחה השגרירות את האירוע השנתי שלה בשיתוף עם LGBTech במעון השגריר הבריטי בישראל וב-1 ביוני הואר בניין השגרירות בתל אביב בצבעי דגל הגאווה.

Exit mobile version