Site icon IAS

רשת מלונות פתאל שוכרת 4 בתי מלון בלונדון

Grange Holborn Hotel- אחד מהמלונות שרשת מלונות פתאל שוכרת בלונדון. צילום יח"צ

חברה נכדה של פתאל החזקות, התקשרה בהסכמי שכירות ל-4 בתי מלון בעיר לונדון, בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסכום של כ-55 מיליון ליש"ט לשנה. שלושה מתוך ארבעת בתי המלון יעבדו תחת המותג "לאונרדו רויאל" והמלון הרביעי יעבוד תחת המותג NYX.

הסכם שכירות מיוחד

הסכמי השכירות הינם לתקופה של  25 שנים עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות. במסגרת ההסכם מתחייב הבעלים של המלונות להעמיד 34.5 מיליון ליש"ט לטובת שיפוץ כולל של בתי המלון וכן להפקיד סכום של דמי השלמה לשכירות שלא יפחתו מ-34.5 מיליון ליש"ט בחמש שנים הראשונות.

בכך הבטיחה פתאל בחוזה שלא תזדקק לממן ממקורותיה את דמי השכירות בזמן זה. עם השלמת העסקה תחזיק פתאל ב-51 בתי מלון בבריטניה ובאירלנד הכוללים יחד יותר מ-11,300 חדרים, מתוכם 7 בתי מלון באזור לונדון הכוללים כ- 2,000 חדרים.

בתי המלון הנרכשים מדורגים כולם 4 ו- 5 כוכבים הינם:

דוד פתאל יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פתאל החזקות ציין בהקשר לאופי העסקה, כי "מדובר בעסקה יוצאת מן הכלל, בה פתאל מתחייבת לדמי שכירות שנתיים בלבד. בעלי המלון התחייבו לשלם על השיפוץ וכן ערבים להכנסות בתקופת ההבשלה של בתי המלון".

עוד ציין פתאל, כי "העסקה הנוכחית תציב את פתאל כשחקנית מרכזית בלונדון, הנחשבת לאחת מערי התיירות המובילות בעולם.  אחד הפרמטרים החשובים בניהול בית מלון, הוא ללא ספק המיקום שלו והיום אנחנו שוכרים ארבעה בתי מלון ברמה גבוהה, שיושבים במיקומים אסטרטגיים בעיר. להערכתנו לאחר שנסיים עם השיפוץ וניישם את אסטרטגיית הניהול שלנו, הם עשויים להפוך למובילים בלונדון. יצוין, כי שלושה מתוך ארבעת בתי המלון יעבדו תחת המותג "לאונרדו רויאל" והמלון הרביעי יעבוד תחת המותג NYX.

"בשנתיים שחלפו העמקנו את אחיזתנו בבריטניה ובאירלנד והיום אנחנו מחזיקים למעלה מ-11,300 חדרים. אנו נמשיך בתוכניתנו האסטרטגית להעמקת אחיזתנו במדינות בהם אנו פועלים, בהן יש לרשת יכולות ניהול ושיווק גבוהות ותפעול יעיל".

Exit mobile version