Site icon IAS

רשת מלונות דן מביאים אליכם את האוכל הטוב בישראל

השף אסף גרניט, יבשל יחד עם עובד אלפיה, שף מלון דן ת"א. צילום תמי בר שי

תרבות האוכל והאירוח במלונות דן תמיד הייתה מובילה בתחומה והרשת שמה את הקולינריה הישראלית בקדמת הבמה, כשכל הזמן השאיפה היא להוביל ולהפתיע עם קולינריה במיטבה. במהלך הקולינרי הכי גדול ומיוחד שקורה הקיץ בישראל, רשת מלונות דן הביאה לאורחיה את האוכל הישראלי הטוב בישראל.

במהלך הקיץ התארחו בחלק ממלונות הרשת, השפים המובילים בקולינריה הישראלית, כדי להביא את האוכל שלהם וגם להביא מעצמם, במיוחד עבור אורחי מלונות דן. השפים של בתי המלון והשפים האורחים תכננו ובנו יחד תפריטים ייחודיים, במיוחד במטרה ליצור חגיגה קולינרית יוצאת דופן.

ישראל הפכה למדינה עם אוכל אקלקטי ששמו יוצא לפניו בעולם כולו. הארוחות המיוחדות שיוצעו במלונות דן מייצגות מנעד רחב של האוכל הכי טוב שתמצאו בישראל: מאוכל ים תיכוני עדכני ומטבח ישראלי חדש, דרך אוכל הרחוב הכי נחשב, האוכל האסייתי היצירתי והטעים שיש כאן והשמות הגדולים ביותר של עולם המסעדנות. במסגרת הארוחות אורחי המלונות זוכים לפגוש את השפים ונחשפים למקורות ההשראה של השפים, לפועלם המקצועי ומגלים מקרוב חלק מעולמם הקולינרי. במסגרת השהות, בנוסף לכל העושר הקולינרי, האורחים נהנים גם מסיורים מיוחדים, טעימות יין ומתכנים נוספים שנבנו במיוחד עבורם.

לובי מלון דן ת"א המפנק. צילום אורי אקרמן

רשת מלונות דן סוגרת את הקיץ ואת פרויקט השפים הגדולים בישראל, ותארח במלון דן תל אביב את השף אסף גרניט, שיבשל יחד עם עובד אלפיה, שף המלון, ארוחת טעימות חד פעמית. הפרויקט בשיתוף אמריקן אקספרס. וכך – מסעדת מחניודה תגיע לת"א ביום רביעי ה-26/8/20 עם השף המצליח אסף גרניט, למלון דן תל אביב, יחבור לעובד אלפיה, השף המוערך של המלון, ושניהם יבשלו ארוחה מיוחדת שתוצע לאורחי המלון.

בין השפים שהתארחו במלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה: השף עטור כוכבי מישלן מושיק רוט, השף המוערך יוסי שטרית, יובל בן נריה ממסעדת טאיזו, השף שרון כהן ממסעדת שילה, ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט, אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה, תומר אגאי מסנטה קתרינה, עידן פיינבורג (פיתה פנדה), אריאל רוזנטל (הקוסם) והאימפריאל קוקטייל בר. כל הארוחות המיוחדות של השפים במלונות דן, מתנהלות בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות והתו הסגול המעודכן לבתי המלון, שאושר לאחרונה.

מלון דן ת"א, מוסד יוקרתי בת"א. צילום ארכיון מלונות דן

רשימת החבילות הקולינריות במלונות דן שנותרו

מלון "המלך דוד" ירושלים המיתולוגי, עם השף החדש רועי ענתבי, מציעים חבילות עם ארוחות טעימות עם שפים מובילים:

דן קיסריה ריזורט המתחדש, מציע חבילות אירוח קולינריות משובחות וחגיגה של טעמים וצבעים:

מלון דן אכדיה הרצליה, על חוף ימה של הרצליה והשף גולן ישראלי מציעים חבילות קולינריות בניחוח של מישלן ישראלי:

Exit mobile version