Site icon IAS

רשת מלונות אסטרל משיקה לראשונה קמפיין נרחב בטלוויזיה ובדיגיטל

מלון אריאה אילת מרשת "אסטרל". צילום אסף פינצ'וק

רשת המלונות "אסטרל" משיקה, לראשונה, קמפיין ומציבה במרכזו את מלונות ה-LUXURY  שלה: "מלכת שבא" ו"אריאה." הקמפיין מדגיש את כל הפרטים המרכיבים את החופשה המושלמת ברשת המלונות ורגעים קטנים מחיי העובדים והנופשים במלונות. את הפרסומות ילווה השיר "כל הדברים היפים באמת", של הזמרת דניאלה ספקטור, שסחף את הרדיו וכבש את המאזינים ומאז הפך לאחד משיריה האהובים ביותר. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום מנצ' וחברת ההפקה ZOA Films"", בבימויו של יונתן ויצמן.

רשת מלונות אסטרל כוללת 7 מלונות בעיר אילת: ויליג', פאלמה, מאריס, נירוונה קלאב, נירוונה סוויטס ומלונות היוקרה "אריאה" ו"מלכת שבא",  הנחשבים לשניים מהמלונות המובילים והאיכותיים בעיר. מיקומם האטרקטיבי של מלונות אסטרל, מאפשר גישה מהירה לחוף הים, הטיילת השוקקת של מלונות אילת, דוכני הטיילת, מסעדות, קניונים ונמצאים בסמיכות למרכז העיר ולחיי הלילה התוססים של העיר, והכל במרחק פסיעה. המלונות כוללים חדרי גן, סוויטות מרווחות ומאובזרות ומגוון חדרים בגדלים שונים, עבור הרכבים משפחתיים שונים.

בני זרח, בעלים ומנכ"ל רשת מלונות אסטרל: "סוד החיים של המלונאות, הוא היכולת לחדש להתחדש ולשמור על האותנטיות והחוויה. אנו יוצאים לקמפיין ראשון, מתוך ביטחון מוחלט במוצר ובחוויה שיש למלונות של אסטרל להציע לכל בית בישראל. בתקופה האחרונה מלונות הרשת קוטפים פרסים ומנצחים את טבלאות הדירוג, התייר הישראלי מצביע ברגליים, ועל כך אנו אסירי תודה."

אור לביא, סמנכ"ל הקריאייטיב במנצ': "ההיכרות עם בני ואילת זרח, הבעלים של רשת אסטרל, הייתה עבורנו לא פחות ממרגשת ומלאה בהשראה. מדובר בזוג יוצא דופן, ערכי, שלא מתייחס לעסק שלו רק כגוף מפרנס אלא כמקום שהוא בית שני לעובדים. לאחר מכן, בסיור במלונות הרשת, פגשנו בעובדים וראינו שאכן הם מרגישים את האכפתיות והדאגה הזו מצד הבעלים. זה ניכר בהקפדה על הפרטים הקטנים, בשירותיות לבבית במיוחד ובכך שהמלונות כולם היו נקיים ומסודרים בצורה יוצאת דופן. לכן היה חשוב לנו לתת ביטוי להקפדה של העובדים ולהרמוניה שחשים במלונות בקמפיין".

Exit mobile version