Site icon IAS

רשת מלונות אטלס: שבים לפעילות מדורגת

מלון מרקט האוס ביפו. צילום נתן דביר

רשת מלונות אטלס – רשת מלונות הבוטיק הגדולה בישראל, שלה 16 בתי מלון בפריסה ארצית, מודיעה על חזרתם לפעילות של מספר מלונות הרשת. לקראת חג השבועות, יפתחו לפעילות מלון מרקט האוס שביפו, מלון שדות שבמתחם "אסף הרופא" ומלון נובה לייק שבאילת. במהלך חודש יוני יפתחו לפעילות חמישה מלונות נוספים של הרשת: טל שבצפון רחוב הירקון, פבריק במדרחוב נחלת בנימין, סינמה בכיכר דיזינגוף, 65 בשדרות רוטשילד ומלון ארתור בירושלים. ברשת צופים כי עד סוף חודש יולי ישובו לפעילות מלאה כל מלונות הרשת.

דני ליפמן – מנכ"ל רשת מלונות אטלס, מספר שרשת אטלס מתמחה במלונות אורבניים, היונקים במידה רבה את כוח חיותם מהמרקם הפועם של הערים המרכזיות, בהן ממוקמים בתי המלון של הרשת: תל אביב-יפו, ירושלים וחיפה. חזרתם המדורגת לחיים של מוקדי תרבות, כמו מסעדות, ברים, הצגות ומופעים, מעוררת ברשת את התקווה לעליית מדרגה בהיקף תיירות הפנים העירונית, במחירים נוחים. לדבריו, זו הזדמנות נהדרת ליהנות מכל מה שיש לערים הללו, ולתל אביב בפרט, להציע מבחינת תרבות, נופש, פנאי וקולינאריה, מה שהפך אותה לאחת מערי התיירות המבוקשות והתוססות בעולם.

דני ליפמן, מנכ"ל רשת מלונות אטלס. צילום אוהד קב

ליפמן: "אנחנו מלאי ציפייה לשוב ולארח. לשם כך, נקטנו שורה של פעולות משמעותיות כדי שאורחינו ירגישו בטוחים ולאפשר להם להתמקד בהנאה מחוויית השהייה במלונותינו. יחד עם זאת, הפתיחה מתבצעת תוך נטילת סיכונים לא מבוטלים, בשל העובדה שתיירות זרה, שרחוקה מלהתחדש, מהווה נתח של 75% מסל התיירים בתל-אביב ואף יותר מכך בירושלים".

Exit mobile version