Site icon IAS

רשת הילטון הודיעה על פתיחתו של Conrad Rabat Arzana

Conrad Rabat Arzana מרשת מלונות הילטון. צילום אתר הילטון

רשת מלונות הילטון הודיעה על פתיחתו של מלון Conrad Rabat Arzana , הראשון של הרשת במרוקו. במלון 120 חדרים, ממוקם צפונית ל-Harhouara ובמרחק 35 דקות מנמל התעופה רבאט סאלה.

המלון מעוצב בהשראה לזהות התרבותית העשירה של רבאט. הלובי של המלון על קו המים כולל יצירות אמנות, בדים מפוארים ושיש מעוטר עם נוף בריכה ואוקיינוס. במלון חדרי אירוח דלוקס ועד לסוויטה מלכותית בשטח של 632 מ"ר. המלון מציע גם שירותי קונסיירז'.

99 Sushi Bar, היא מסעדה יפנית הנמצאת במלון ומציעה מטבח יפני עכשווי בשילוב קוקטיילים, כמו גם יינות מקומיים ובינלאומיים.

Feuilage הוא טרקלין תה הסמוך ללובי של המלון, בעוד ש-La Brise Brasserie מציע מאכלים יוקרתיים מהמטבח הצרפתי והמרוקאי. La Brise מציעה ארוחת בוקר בינלאומיות ומרוקאיות, וטאג'ינים ארומטיים מסורתיים גם לארוחת ערב.

מתקני הבריאות במקום האירוח כוללים את Conrad Spa המשתרע על פני שתי קומות וכולל שישה חדרים, סוויטת ספא עם חדר רחצה פרטי, חדר טיפולים ומרפסת חיצונית. הספא כולל גם חמאם מרוקאי, חוויות תרמיות רב-חושיות, אזור מנוחה שקט, מרפסת שמש רגועה עם בריכת מנוחה במרפסת וסלון יופי. מרכז הכושר פתוח 24 שעות ביממה ומציע גם שירותי אימון אישי.

באשר לאולמות האירועים, ל- Conrad Rabat Arzana יש אולם אירועים Saphir שיכול להכיל עד 200 אורחים. למלון יש גם שני חדרי ישיבות ומרפסת חיצונית המשתרעת על פני 1,345 מ"ר כדי להכיל עד 150 אורחים.

הנכס מצטרף לחמשת המלונות של הילטון במרוקו:

Hilton Tanger City Center Hotel and Residences

Hilton Tanger Al Houara Resort and Spa

Hilton Garden Inn Tanger City Centre

Hilton Garden Inn Casablanca Sud

Hilton Taghazout Bay Beach Resort and Spa – וכן שישה בתי מלון בפיתוח ברחבי המדינה.

"הכניסה של המותג האייקוני שלנו Conrad Hotels and Resorts לרבאט מסמנת אבן דרך משמעותית בצמיחת הפורטפוליו שלנו במזרח התיכון ובאפריקה", אמר ג'וכם-ג'אן סליפר (Jochem-Jan Sleiffer), נשיא המזרח התיכון, אפריקה וטורקיה בחברת הילטון. " Conrad Rabat Arzana הוא הנכס השישי שלנו במרוקו, ואנו מאמינים שתוספת זו תגדיר מחדש את אפשרויות היוקרה והאירוח ברבאט עבור נוסעי עסקים ונופש כאחד."

Exit mobile version