Site icon IAS

רשות שדות התעופה הודיעה על סיומה של השביתה

נוסעים ממתינים בעמדות הצ'ק אין בנתב"ג. צילום עוזי בכר

מדוברות רשות שדות התעופה (רש"ת), נמסר: "בשעה זו אנחנו פועלים להחזיר את לוח הטיסות לפעילות שגרתית ולהוציא את כל המטוסים והנוסעים הנמצאים בנתב"ג על פי האילוצים בעולם. 16 טיסות מתוכננות להמריא עד חצות, ומחצות עד סגירת הלילה בשעה 01:40 עוד 16 טיסות.

אנחנו מאפשרים לחברות התעופה להוסיף טיסות ללוח הטיסות והמראות החל מחר על פי בקשתם. אנו קוראים לציבור לבדוק בחברות התעופה את טיסתם הערב והלילה. אנחנו מודים לציבור הנוסעים על הסבלנות והסובלנות."

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אמר הערב בתגובה לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מברך את ראש הממשלה על עצירת תהליך החקיקה ועל הבחירה באחדות העם. אני אהיה הראשון לסייע לראש הממשלה נתניהו, בהובלת משא ומתן ליצירת רפורמה אשר תנוסח בהסכמה משותפת בין הצדדים, ותביא לאיחוד הקרעים בעם. אני קורא לכל חבריי בממשלה ובכנסת, משמאל ומימין, השאירו את האגו בצד וראו את טובת העם ואת עתיד החברה הישראלית לנגד עיניכם. במשמרת שלנו מתרחש אירוע, מהגדולים והקשים בתולדות העם, ועל כולנו לגלות אחריות ומנהיגות למען עתיד ילדינו.

"בעקבות הודעת ראש הממשלה אני מודיע כי תופסק השביתה במשק, עליה הכרזתי הבוקר. אני מודה לכל השותפים למהלך: ראשי המשק ונציגי המעסיקים, ראשי הוועדים, העובדות והעובדים, חברי הנהגת ההסתדרות ועובדי ההסתדרות. יחד נחזיר את מדינת ישראל לדרך הנכונה".

מחברת אל על נמסר: "עם קבלת ההחלטה על סיום השביתה אנו פועלים על מנת לתת מענה מהיר לייצוב לוח הטיסות . בשלב זה אנו יכולים לעדכן כי הלילה תצאנה כמתוכנן כל הטיסות ליעדים הבאים: כל יעדי ארה״ב, תאילנד- בנגקוק ופוקט, יוהנסבורג, סלוניקי, בוקרשט, וינה, טיביליסי.

כמו כן כל הטיסות מחר תצאנה לפי לוחות הזמנים המתוכננים. מומלץ להקדים ולהגיע לשדה כשלוש שעות לפני הטיסה. בנוסף אנו פועלים לתגבור לוח הטיסות מחר, על מנת לתת מענה לטיסות שבוטלו היום ,נעדכן בנושא זה בהמשך . אנו מודים ללקוחותינו על ההבנה והסובלנות שגילו במהלך היום ואנו מתנצלים על אי הנעימות״.

Exit mobile version