Site icon IAS

ריינאייר תאיץ את צמיחתה בשיעור של 50% בחמש השנים הקרובות

ריינאייר צופה לגידול משמעותי בפעילותה בחמש השנים הקרובות. צילום ריינאייר

ריינאייר הציגה את תוכניתה ל-5 השנים הקרובות בכפוף להתפתחויות החיוביות במאבק בנגיף הקורונה ורכישת 210 מטוסי B737 שוברי שיווין, שיפחיתו משמעותית את עלויות התפעול, יפחיתו את פליטת הגזים ויאפשרו לחברת הלאו קוסט המצליחה להאיץ את צמיחתה לאחר עידן הקורונה. הזדמנויות חדשות עומדות לפתחה של ריינאייר בנמלי התעופה באירופה, לאחר שחברות התעופה הסדירות הפחיתו את גודל הצי במהלך התפרצות נגיף הקורונה.

בחברת הלאו קוסט צופים לצמיחה מהירה בחמש השנים הקרובות והעלו את התחזית הצמיחה מ-33% ל-50%, מה שיביא לעלייה במספר הנוסעים מ-150 מיליון בשנה ל-225 מיליון בשנה, זאת לאחר שהתחזית הקודמת עמדה על 200 מיליון נוסעים בשנה.

מייקל או’לירימנכ”ל ריינאייר:(Ryanair)  "הביצועים של מטוס ה-B737 הקיץ עלו על כל הציפיות. האמינות התפעולית, צריכת הדלק ופליטת הגזים הנמוכה לצד המשוב החיובי ביותר של הנוסעים והצוות, מאוד מעודדים. "

"עם הגעתם של מטוסים נוספים, ריינאייר תפתח השנה 10 בסיסים חדשים ברחבי אירופה כאשר אנו עובדים עם השותפים בנמלי התעופה כדי לסייע להם לחדש את תנועת הנוסעים והמשרות לאחר מגפת הקורונה. בנוסף, לנצל הזדמנויות לאחר שחברות תעופה מתחרות קרסו או הפחיתו משמעותית את צי המטוסים, הוסיף מנכ"ל ריינאייר.

"ריינאייר מצפה ליצור למעלה מ -5,000 משרות חדשות עבור טייסים, צוותי אוויר ומהנדסים במהלך 5 השנים הקרובות, והקבוצה נרגשת לפתוח בתחילת השבוע מרכז הדרכה לתעופה בעלות של 50 מיליון אירו בדבלין, עם 2 מרכזי הכשרה נוספים באיכות גבוהה המתוכננים בספרד ופולין במהלך 5 השנים הקרובות. מגיפת הקורונה נתנה מכה חסרת תקדים לתעשיות התעופה והתיירות באירופה  וריינאייר ניצלה את המשבר הזה כדי לבצע הזמנות משמעותיות של מטוסים, להרחיב את שותפויות התעופה שלנו ולהבטיח עלויות תפעול נמוכות יותר כדי שנוכל להעניק את התעריפים הנמוכים ביותר לנוסעינו, סיכם מייקל או’לירי.

Exit mobile version