Site icon IAS

ריינאייר מציגה תוכנית לשיפור שירות לקוחות

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair), חברת הלאו קוסט (טיסות חסך) האירית, בעלת צי המטוסים הגדול באירופה, שתטיס 225 מיליון נוסעים עד שנת 2026, הודיעה אתמול (ה') על תוכנית חדשה שמטרתה שיפור שירות הלקוחות  (improve customer service). התוכנית כוללת החזר כספי עבור טיסות שבוטלו, תוך 5 ימי עבודה. האישור והגישה להחזרים יוצגו בארנק הדיגיטלי של ריינאייר תוך 24 שעות מיום הבקשה.

בנוסף, הודיעה החברה על אפליקציית יום נסיעות (.Day of Travel App)– עזרה באמצעות האפליקציה שתכלול סרטונים ושידורי אינטרנט חיים ממרכז המבצעים של החברה עם דיווחים ועדכונים על זמני יציאה חדשים או מסלולי טיסה במקרה של שיבושים וביטולי טיסות. כמו כן, עדכונים מנמלי התעופה על טרמינל ושער היציאה של הטיסות. "גישה קלה לאפליקציה" עבור כרטיסי עלייה למטוס, אישורים ומסמכי נסיעה נוספים.

הארנק הדיגיטלי (myRyanair wallet) מאפשר לנוסעים להזמין טיסות, לראות עדכונים בזמן אמת על החזרים ולאחסן מסמכי נסיעה. חברת התעופה תציע גם מרכז שירות עצמי דיגיטלי (Digital Self-Service Hub), שבו הנוסעים יכולים לפתור בעיות "מבלי ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות". המרכז יציע "צ'אט משופר, של שאלות נפוצות וסרטוני עזרה חדשים" עבור הלקוחות.

פאנל מייעץ ללקוחות בן שישה אנשים, ייפגש פעמיים בשנה, ונוצר על מנת להציע "משוב מעמיק להנעת שיפורים מתמידים של לקוחות" ולספק "המלצות ליוזמות עתידיות בהובלת לקוחות".

מנהלת השיווק, דארה בריידי (Dara Brady), אמרה: "אנו שמחים להשיק את השיפורים החדשניים הללו ללקוחות שישדרגו את חווית הנסיעה. שיפורים אלה, המונעים על ידי משוב הלקוחות, מאפשרים לנוסעים שירות עצמי באינטרנט בעת שינוי תאריכי טיסה או שמות של נוסעים, עדכון פרטי קשר או הוספת מזוודות/מושבים. עבור לקוחות שזקוקים לסיוע נוסף, קיימת אינטרקצייה בשיחות/דוא"ל/צ'אט/רשתות חברתיות וקבלת עדכוני סטטוס חיים באינטרנט."

"יום הנסיעות החדש שלנו יהפוך את הנסיעה לקלה יותר וללא טרחה עם עדכונים חיים על זמני יציאה, טרמינלים ופרטי שערי יצאה ספציפיים. במספר קטן של מקרים שבהם יהיו שיבושים, הלקוחות יקבלו עדכונים שוטפים כולל וידאו בשידור חי ושידורי אינטרנט ממרכז המבצעים שלנו, כדי להבטיח שהם יהיו מעודכנים ככל האפשר במה שקורה וכיצד תיפתר הבעיה. במקרים נדירים של ביטולים, לקוחות שיבקשו החזר כספי יקבלו מעתה אישור וגישה ל-myRyanir תוך 24 שעות והחזר כספי תוך 5 ימי עבודה", סיכמה דארה.

Exit mobile version