Site icon IAS

קתאי פסיפיק מודיעה על פתיחת ‘The Deck’ בנמל התעופה של הונג קונג

The Deck של קתאי פסיפיק בנמל התעופה של הונג קונג. צילום קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק (Cathay Pacific) הודיעה על פתיחה מחודשת של טרקלין 'הסיפון' (‘The Deck’) בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג. פתיחת טרקלין 'הסיפון' מצטרף לפתיחה מחודשת של טרקלינים נוספים ( The Pier, Firstו- The Wing) במהלך ששת החודשים הקרובים, במקביל לחידוש הטיסות ליעדים נוספים.

קתאי פסיפיק גם פותחת מחדש בהדרגה את הטרקלינים הגלובליים שלה. בפברואר ייפתחו מחדש טרקליני החברה בנמל התעופה הבינלאומי נריטה בטוקיו ובנמל התעופה צ'אנגי בסינגפור, בעוד שבמארס ובאפריל ייפתחו הטרקלינים של חברת התעופה בנמל התעופה סוברנבומי בבנגקוק ובשדה התעופה הבינלאומי נינוי אקינו במנילה, בהתאמה.

לקוחות חברת קתאי פסיפיק יוכלו גם ליהנות מהטרקלינים האיכותיים של נמל התעופה הבינלאומי טאוֹיוּאן המשרת את טאיפיי, נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו, נמל התעופה הבינלאומי בייג'ינג קפיטל ונמל התעופה הבינלאומי של ונקובר – ברבעון השני והשלישי של 2023.

מחוץ להונג קונג, טרקליני המחלקה הראשונה והעסקים של קתאי פסיפיק בנמל התעופה לונדון הית'רו, והטרקלינים שלה בנמל התעופה הבינלאומי שנחאי ובנמל התעופה הבינלאומי של טוקיו האנדה כבר פתוחים ללקוחות. טרקליני חברת קתאי פסיפיק זוכים להערכה רבה על ידי לקוחותיה וחברת התעופה ניצלה את הזמן בו היו סגורים כדי להשקיע בשדרוגם.

טרקלין 'הסיפון', הונג קונג

לרגל הפתיחה מחדש, לצד מנות מהמטבח הבינלאומי הזמינות בהגשה עצמית ב- The Food Hall של טרקלין 'הסיפון', חברת קתאי פסיפיק הוסיפה מגוון רחב של מנות ב- The Noodle Bar האהוב על לקוחות החברה: מרק כדורי דגים עם אטריות אורז, ירקות סיניים חלוטים, אטריות Dan Dan Mien, וון טון נודלס ודים סאם.

טרקלין ‘The Deck’ ממוקם סמוך לשער 6 בטרמינל 1, מצויד במרפסת פתוחה בצורת L, הכוללת שולחנות ומקומות ישיבה בודדים, המאפשרת למבקרים לצפות במסלולי ההמראה של נמל התעופה.

טרקלין קתאי פסיפיק בבגקוק. צילום קתאי פסיפיק

טרקלין קתאי פסיפיק, בנגקוק ומנילה

שני הטרקלינים זכו לריענון בעיצוב הפנים, ציוד וריהוט. זאת בנוסף לבדיקת הציוד והניקיון היסודי שעוברים הטרקלינים לפני פתיחתם מחדש.

טרקלין קתאי פסיפיק במנילה. צילום קתאי פסיפיק

טרקלין קתאי פסיפיק, טוקיו נריטה

הטרקלין שיפתח בקרוב עובר סמוך לשער 71 וגדול פי שניים מהטרקלין הקודם עם מספר כמעט כפול של מושבים, מה שיצור סביבה נוחה ומרווחת. הטרקלין יציע הצצה ליצירות אמנות חדשות שיוצרו על ידי האולפנים המקומיים Belle Fleur ומעבדת הפורצלן עטורת הפרסים Arita.

מגוון רחב של מנות יפניות מסורתיות יוגשו בטרקלין: סושי, דגים בגריל, מרק מיסו קארי עם אורז, לצד סלטים, גבינות ונקניקים.

מטוס קתאי פסיפיק. צילום יח"צ
Exit mobile version