Site icon IAS

קתאי פסיפיק: לטוס עם ביטוח מלא ושקט נפשי

קתאי פסיפיק מציעה ביטוח נסיעות חינם. צילום יח"צ

חברת התעופה קתאי פסיפיק מסייעת לנוסעיה לטוס בביטחון ומציעה כיסוי ביטוחי ל – COVID-19 בחינם לכל הנוסעים בכל פעם שהם טסים עם קתאי פסיפיק. זאת במסגרת שיתוף פעולה של החברה עם חברת הביטוח  AXA  מהונג קונג.

במסגרת זו, לקוחות שטסים עם קתאי פסיפיק מהיום ועד ה -28 בפברואר 2021 יקבלו החזר הוצאות רפואיות הקשורות לאבחון COVID-19 שנגרם בחו"ל. ביטוח ה- COVID-19 מוצע בחינם ומופעל באופן אוטומטי – כל מה שהלקוחות צריכים לעשות הוא להזמין את הטיסה שלהם.

הכיסוי כולל:

בדיקות ואשפוז – הכיסוי להוצאות רפואיות הקשורות ל- COVID-19 עד לסכום של 200,000 דולר.

עלויות בידוד – לקוחות יקבלו קצבה של 100 דולר אמריקאי ליום לנוסע למשך עד 14 יום עקב COVID-19 כדי לעזור להם בתקופות של בידוד בלתי צפוי וחובה.

פינוי והטסה – קתאי פסיפיק תדאג להטסה חזרה של הלקוחות שחלו, וכן של חבריהם לנסיעה והילדים שאיתם. מוקד חירום 24/7 – לרשות הנוסעים עומד מוקד חירום בינלאומי הפעיל 24/7, ניתן לפנות למרכז התמיכה של AXA בטלפון +852 2863 5785 או דרך WhatsApp +852 2863 5784. 

תקופת הכיסוי – הלקוחות מכוסים לתקופה של 30 יום החל מיום עזיבתם, או עד שהם חוזרים לביתם, המוקדם מביניהם.

קתאי פסיפיק רואה את בטיחות נוסעיה בראש סדר העדיפויות. כדי להבטיח שהטסים ימריאו בראש שקט, הציגה החברה את Cathay Care, הצעדים המשופרים בכל שלב של הטיסה מהצ'ק אין לתא הנוסעים. אמצעים אלה כוללים:• בדיקות טמפרטורה• צ'ק-אין ועליה למטוס ללא מגע• ציפוי מיקרוביאלי על דלפקי צ'ק-אין, ואזורים משותפים אחרים• חובת כיסוי פנים על ידי נוסעים ואנשי צוות לאורך כל הטיסה• ניקוי וחיטוי משופרים של כל המשטחים• מסנני אוויר HEPA שמסירים 99.999% ממזהמי האוויר

למידע נוסף על שירות הביטוח  של קתאי פסיפיק לקורונה:

https://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/flying-with-us/cathaycare/free-covid-19-insurance.html

For more information about Cathay Care, visit

https://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/flying-with-us/cathaycare.html

Exit mobile version