Site icon IAS

קריסטל סרניטי המשודרגת מציעה קונספט קולינרי חדש

קריסטל סרניטי: Stardust Club, מתחם קולינרי ובידור. צילום יח"צ

קריסטל סרניטי: Stardust Club, מתחם קולינרי ובידור. צילום יח"צ

חברת הקרוזים היוקרתית קריסטל קרוזס מציגה את תכנית "מועדון ארוחת הערב" באנייה קריסטל סרניטי ( Crystal Serenity) המשלבת חוויה מושלמת של קולינריה וסגנון, שהפכו את "קריסטל" לשם דבר –  עם אווירת הזוהר האופיינית לקונספט של ארוחות ערב מעידן אחר. הפעילויות תתקיימנה ב- Stardust Club,לאחר סיום הליך שדרוגה ב-10 בנובמבר ויהוו חלק מתכניות הערב הפורמאליות-למחצה, המתקיימת בערב הראשון והאחרון של ההפלגה (בהפלגות הנמשכות שמונה ימים ומעלה).

"באירועי Stardust Supper Club שמים דגש על המוסיקה ומנסים לשחזר את האווירה של המועדונים האקסקלוסיביים בתקופות השיא של פרנק סינטרה ודין מרטין, וזה תואם באופן מושלם לאלגנטיות ולמעמד הפורמאלי באירוע מסוג זה על סיפונן של אניות "קריסטל", מוסר טוני נוימייסטר, סגן נשיא חברת קריסטל קרוזס לפעילות המלונאית.

"אירוע אינטימי מסוג זה, הכולל ארוחת ערב המלווה בבידור, מהווה אלטרנטיבה לאירועים המפוארים המתקיימים בחדר האוכל Crystal Dining Room, שבמהלך העיצוב מחדש יהפוך לאולם Waterside הפונה לים".

האורחים ייהנו מתפריט בן ארבע מנות, ממגוון המאכלים הנבחרים של Waterside, כאשר את הארוחה מלווה מופע להקתCrystal Serenity . המוזיקאים ידאגו לספק מוזיקת רקע, שתלווה את ארוחת הערב כולה, גם בין המופעים. "רביעיית אולם הריקודים" של האנייה תגיע לרחבה כדי לבצע כמה ריקודי ספוטלייט, כאשר אחד מהם ייערך בעת הגשת הקינוח והקפה, כך שגם האורחים יוכלו להצטרף לריקודים.

"קריסטל סרניטי" תצא מליסבון לפורט לודרדייל (פלורידה) ב-10 בנובמבר, להפלגה הראשונה שלה מאז סיומה של מלאכת העיצוב-מחדש הנרחבת שעברה הספינה.

על מנת להעצים את חוויית האורחים, בספינה עטרות הפרסים נעשו שינויים, בין היתר: בחדרי האירוח, באפשרויות ההסעדה, חידושים הטכנולוגיים, עיצוב החללים הציבוריים ועוד. זאת ועוד: במהלך תקופת שדרוג הספינה, צוות הבידור של האנייה עובד על מופע חדש ושמו "קריסטל בברודווי – המופע" (Crystal on Broadway, The Show) ובו שירים ממחזות הזמר "רנט", "משהו רקוב!" ו"סיפור הפרברים". כמו כן לאנייה נוספו 36 חדרי פנטהאוז "סיבריז" וכן סוויטות "סיבריז" חדשות, אשר יקטינו את מספר נוסעי האנייה מ-1070 ל-980, בעוד שמספר אנשי הצוות שעל סיפונה יישאר כפי שהיה.

חברת Crystal Cruises, מיוצגת בישראל על ידי Cruise No.1 מחלקת השייט של חברת 'אופיר טורס' לפרטים נוספים והזמנות –   03-5269765 , cruise_dep@ophirtours.co.il

Exit mobile version