Site icon IAS

קמפיין הקיץ של אוסטריה יוצא לדרך

חופשה משפחתית באוסטריה. צילום יח"צ

במהלך חודש יוני לשכת התיירות האוסטרית מקיימת ברשתות החברתיות את אתגר "The Cool Family Challenge". באוסטריה קיימים מעל 25,000 אגמים שהופכים אותה ליעד תיירותי מובהק לחופשה קיצית. קמפיין הקיץ של משרד התיירות של אוסטריה, המיוצג בישראל על ידי טרנובה, מזמין משפחות ישראליות לבלות את חופשת הקיץ שלהן באוסטריה, ומכריז על אתגר מגניב ומרענן:

כל משפחה שתרצה להשתתף באתגר תצטרך לדחוף את אחד מבני המשפחה למקור מים באופן יצירתי, מצחיק ובטיחותי, להעלות את הסרטון כריל או כסטורי לאינסטגרם עם ההאשטג: coolfamilychallenge#  ולתייג את העמוד visitaustria_il@, וכמובן לעקוב אחרי העמוד. את הסרטונים ניתן להעלות ולתייג עד לתאריך ה- 30.6. בתחילת חודש יולי תוכרז המשפחה המנצחת, שתזכה בפרס הענק בחסות "Holidays on the Farm Tyrol": חופשה משפחתית לטירול של 2 מבוגרים ו-2 ילדים, עבור שבעה לילות, כולל טיסות לזלצבורג בחסות ישראייר. צוות השיפוט יורכב מהשגרירות האוסטרית, לשכת התיירות האוסטרית, חברת טרנובה וחברת ישראייר.

לשכת התיירות האוסטרית, יחד עם שגריר אוסטריה בישראל ניקולס לוטרוטי, אירחו היום (7.6.2023) בבית השגריר בהרצליה כמאה אורחים החל מבכירים בענף התיירות בישראל, חובבי אוסטריה, אנשי מדיה ומכובדים נוספים לרגל השקת קמפיין הקיץ.

"חבל טירול הוא אחד האזורים היפים באוסטריה, רכס ההרים האלפיים הופכים אותו לאזור מיוחד מאוד, בעל אגמים צלולים, נופים פראיים, מגלשות הרים ואטרקציות לכל המשפחה. אחרים שמעוניינים בחופשה אורבאנית אידיאלית ימצאו אותה בווינה, העיר שזוכה שנה אחר שנה בתואר של העיר שהכי טוב לחיות בה". אומר מיכאל טאושמן מלשכת התיירות האוסטרית, הממונה על התיירות הנכנסת למדינה מהמזרח התיכון והודו. "אנחנו שמחים להשיק את קמפיין הקיץ, שמציג את האזורים הפסטורליים של אוסטריה, ומציעים שפע של פעילויות שיכולים בקלות למלא שבוע ואף יותר. המשפחה שתזכה באתגר המשפחה הקולית תוכל ליהנות מחופשת הקיץ האולטימטיבית".

אודות המשרד הלאומי לתיירות של אוסטריה (ANTO):

המשרד הלאומי לתיירות של אוסטריה ANTO מובילה את אוסטריה כיעד תיירות מוביל בעולם. ANTO הוא ארגון לאומי שהוקם בשנת 1955 ושינה את שמו בשנת 1989 מ"פרסום אוסטריה" ל"קידום תיירות לאוסטריה". מטרתו העיקרית היא קידום אוסטריה כיעד לנופש, להבטיח ולהרחיב את יכולת התחרות של אוסטריה בעולם כיעד תיירות, בשיתוף עם כל ענף התיירות האוסטרי.

Exit mobile version