Site icon IAS

קיטו בירת אקוודור- היעד הבא של חברת התעופה GOL

GOL תפעיל טיסות לקיטו אקוודור . צילום בואינג

GOL תפעיל לראשונה טיסות לארצות הברית. צילום בואינג

קיטו אקוודור יהיה היעד הבא של חברת התעופה GOL, השנייה בגודלה בברזיל, שבסיסה הראשי ממוקם בסאו פאולו.

חברת התעופה הברזילאית תפעיל שלוש טיסות שבועיות ישירות בימים שלישי, חמישי ושישי באמצעות מטוסים חדישים מסוג בואינג 8 737 MAX הידועים כחסכוניים בצריכת דלק ובפליטת גזים נמוכה יחסית למטוסים אחרים בקטגוריה.

"התוואי החדש הוא חלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות בקווים הבינלאומיים של GOL. החל מחודש דצמבר 2017 השקנו טיסות חדשות לעשרה יעדים בדרום אמריקה, האיים הקריביים וארה"ב. הטיסות לקיטו בירת אקוודור משלימות את הטיסות הקיימות ומאפשרות ללקוחותינו באקוודור ליהנות מ-700 טיסות יומיות של חברת GOL והסכמי קוד שר", מסר סגן נשיא החברה צ'לסו פארר (Celso Ferrer) .

שר התיירות של אקוודור, אנריקה פונס דה ליאון (Enrique Ponce De León), אמר בתגובה: "אנו אסירי תודה על האמון בארצנו ושמחים שחברת תעופה חשובה כמו GOL תתחיל להפעיל טיסות בין שתי המדינות, מה שיתרום להגדלת מספר התיירים בין שתי המדינות".

GOL תפעיל טיסות ישירות מסאו פאולו לקיטו. צילום Depositphotos

ג'סיקה אלומיה  (Jessica Alomía) סגנית מנהל רשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה של אקוודור, אמרה כי הרשות מקבלת בברכה את חברת התעופה הברזילאית GOL והפעלת טיסותיה בין שתי המדינות. באותו הזמן אקוודור מאשרת את מחויבותה להצלחת הטיסות החדשות שיחזקו את הקשרים התיירותיים ומאחלת בשמה ובשם אקוודור הצלחה בהפעלת קו הטיסות החדש.

"ברוכים הבאים לקיטו אקוודור", מילותיו של אלברו מלדונאדו (Álvaro Maldonado), המזכיר לפיתוח עסקי בעיריית קיטו. "הטיסות ליעד החדש שיפעלו 3 פעמים בשבוע יחברו את קיטו לסאו פאלו – אחד מהיעדים הפיננסיים החשובים באזור. זו תרומה חשובה לכלכלה, לתיירות ולקשרים בין המדינות".

אנדרו או'בריאן (Andrew O'Brian), נשיא ומנכ"ל  Quiport – החברה המפעילה את נמל התעופה של קיטו אקוודור – ציין כי זו הזדמנות מצוינת להגדיל את מספר חברות התעופה המגיעות לנמל התעופה הבינלאומי של העיר. "מאמצים משותפים בין המגזר הציבורי והפרטי הפועלים יחד, יצרו את התנאים המתאימים להפעלת הטיסות של GOL. אנו דוגלים באסטרטגיית שמים פתוחים בתמיכת ממשלת אקוודור", סיכם  אנדרו או'בריאן.

Exit mobile version