Site icon IAS

קטאר איירווייז הראשונה בעולם בדירוג בטיחות 5 כוכבים לנגיף הקורונה

קטאר איירווייז , חברת התעופה הטובה בעולם. צילום יח"צ

הידיעות שפרסמנו בחודשים האחרונים אודות חברת התעופה הלאומית של נסיכות קטאר, קטאר איירווייז, ונמל התעופה הבינלאומי חמד בדוחא נתן את אותותיו לקבלת דירוג הבטיחות 5 כוכבים לנגיף הקורונה ע"י ארגון דירוג חברות התעופה Skytrax.

בחודש מאי 2020 אתר IAS דיווח כי נמל התעופה הבינלאומי חמד (HIA) בעיר דוחא, בירת קטאר מטמיע את הטכנולוגיות החדשניות ביותר לבטיחות הנוסעים והעובדים לקראת חידוש הטיסות. נמל התעופה משתמש ברובוטים לחיטוי ובקסדות הדמיה תרמיות. בחודש אוקטובר 2020 דיווחנו כי קטאר איירווייז היא חברת התעופה הראשונה בעולם המפעילה מערכת מיוחדת המבוססת על קרינה אולטרה סגולה (UV) של חברת Honeywell, ומקדמת עוד יותר את אמצעי הבטיחות וההיגיינה עבור נוסעיה ואנשי הצוות.

צוות נמל התעופה הבינלאומי של קטאר עם קסדות תרמיות. צילום HIA

קטאר איירווייז הפכה לחברת התעופה הגלובלית הראשונה בעולם הזוכה בדירוג בטיחות התעופה 5 כוכבים למאבק בנגיף COVID-19 ע"י ארגון דירוג חברות התעופה Skytrax  . מדד הבטיחות היוקרתי ביותר בתעשייה עוקב באמצעות ביקורת קפדנית על תקני ההיגיינה והבטיחות של חברות התעופה, החל מהליך הצ'ק אין לטיסה וכלה במטוסי החברה.

גם נמל התעופה הבינלאומי חמאד בדוחה, זכה בדרוג בטיחות 5 כוכבים לנגיף הקורונה והיה הראשון במזרח התיכון ובאסיה שזכה בדרוג היוקרתי.

מנכ"ל קבוצת קטאר איירווייז, אכבר אל בייקר (Akbar Al Baker), אמר: "הישג זה מדגיש את הצעדים והנהלים הנחרצים שקטאר איירווייס הפעילה כדי להגן על בריאותם ורווחתם של הנוסעים שלנו בתקופת המגיפה העולמית. זה גם מספק ביטחון לנוסעים ברחבי העולם כי תקני הבריאות והבטיחות של חברות התעופה כפופים לסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים של בדיקה והערכה מקצועית ועצמאית".

מנכ"ל Skytrax אדוארד פלייסד (Edward Plaisted), אמר: " אנו מברכים את קטאר איירווייז על דירוג הבטיחות הגבוה ביותר. קטאר איירווייס המשיכה לפעול בעידן הקורונה והטיסה מעל 3.1 מיליון נוסעים הביתה מאז תחילת המגיפה. ניסיון זה אפשר להם להטמיע סטנדרטים גבוהים של אמצעי בטיחות, בריאות והיגיינה כדי לשמור על בריאות הלקוחות והצוות. "

מערכת אולטרה סגולה במטוסי קטאר איירווייס. צילום קטאר איירווייס.

קטאר איירווייס מפעילה כיום למעלה מ -800 טיסות שבועיות ליותר מ -110 יעדים ברחבי העולם. בסוף חודש מרץ מתכננת החברה לחדש את רשת קווי התעופה ל -130 יעדים. עם הוספת תדרים נוספים למוקדי מפתח, קטאר איירווייס מציעה טיסות ללא תחרות לנוסעים, מה שמקל עליהם לשנות את תאריכי הנסיעה או היעד במקרה הצורך.

קטאר איירווייס זכתה בתואר 'חברת התעופה הטובה בעולם' לשנת 2019, על ידי ארגון Skytrax  וזכתה גם בתואר 'חברת התעופה הטובה ביותר במזרח התיכון', 'מחלקת העסקים הטובה בעולם' ו'מושב מחלקת העסקים הטוב ביותר'.

Exit mobile version