Site icon IAS

קטאר איירווייז: בידור בטיסה ללא מגע יד

קטאר איירווייז: תפעול מערכת הבידור ללא מגע יד. צילום קטאר איירווייז

קטאר איירווייז (Qatar airways) תהיה בקרוב חברת התעופה הראשונה בעולם המציעה לנוסעיה, במטוסי האיירבוס A350, גישה למערכת הבידור עטורת הפרסים Oryx באמצעות המכשירים הניידים כחלק מאמצעי הבטיחות כנגד נגיף COVID-19.

טכנולוגיית "אפס מגע" (Zero-Touch), שהוצגה בשותפות עם מערכת Thales AVANT IFE, תאפשר לנוסעי מטוסי האיירבוס A350 להתאים את המכשירים האלקטרוניים האישיים שלהם למסך ה- IFE flight entertainment system האחורי של המושב על ידי חיבור ל- Wi-Fi של Oryxcomms ופשוט לסרוק את קוד ה- QR המוצג על המסך. לאחר מכן הנוסעים יוכלו להשתמש במכשירים האלקטרוניים שלהם כדי ליהנות מלמעלה מ -4,000 אפשרויות המוצעות דרך מערכת הבידור Oryx One עטורת הפרסים של חברת התעופה.

קטאר איירווייס תהיה גם חברת התעופה הראשונה באירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה המציעה לכל הנוסעים במטוסי הבואינג 787 את האפשרות להתאים את אוזניות הבלוטוס (Bluetooth headphones) האישיות שלהם למערכת ה- IFE בגב המושב .

מנכ"ל קבוצת קטאר איירווייס, אכבר אל בייקר (Akbar Al Baker), אמר: "כחברה מובילה בתעשייה התעופה במאבק בנגיף הקורונה והראשונה ברמה של 5 כוכבים בדירוג הבטיחות של Skytrax, קטאר איירווייס מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות והיגיינה במטוסיה. הכנסת טכנולוגיית ה- Zero-Touch החדישה ביותר שתאפשר לנוסעים להשתמש באוזניות הבלוטוס האישיות שלהם במטוס' היא צעד חשוב בנקיטת אמצעי הזהירות הקפדניים והמחמירים שלנו כנגד נגיף COVID-19 ."

Exit mobile version