Site icon IAS

קוריאן אייר מחדשת את הטיסות לישראל

מטוס של קוריאן אייר. צילום יח"צ

חברת ממן אוויאיישן (Maman Aviation) מקבוצת ממן הציבורית זכתה במכרז לייצוג קוריאן אייר (Korean Air) חברת התעופה הגדולה בדרום קוריאה ותנהל עבורה את מערך השירות והמכירות (GSA) אל מול סוכני הנסיעות, סיטונאי הנסיעות והנוסעים הישראלים.

הפעילות המחודשת של קורייאן אייר בישראל צפויה להתחיל ב-26.12 לדצמבר 2022 לאחר הפסקה של למעלה משנתיים בשל מגפת הקורונה. הטיסה תופעל באמצעות מטוסי איירבוס A330-300 רחבי גוף (שיחליפו את מטוסי הבואינג 777-200ER) וכוללים מחלקת תיירים, מחלקת פרסטיז ומחלקה ראשונה, עטורת הפרסים, הנחשבת לאחת מהטובות בעולם. השרות בטיסות של קורייאן אייר כולל מערכת בידור עם מסכי צפייה ולמעלה מ- 300 שעות בידור, גישה לאינטרנט אלחוטי וארוחות מלאות.

בכוונת החברה להפעיל את הקו במתכונת של 3 טיסות שבועיות ישירות. הטיסות יצאו מנתב"ג בימים שני, רביעי ושישי בשעה 22:00 וינחתו כעבור 11 שעות בשדה התעופה אינצ'ון (Incheon), המרוחק כ 50 דקות ממרכז העיר סיאול. נוסעים אף יוכלו ליהנות מהשותפות של החברה בברית התעופה SKYTEAM ולהגיע לעשרות יעדי המשך ברחבי המזרח הרחוק, לרבות יפן, הונג קונג וסין.

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ״ל ממן אוויאיישן: ״מדובר בהבעת אמון גדולה מצד אחת מחברות התעופה המעוטרות ביותר בכל הקשור לחוויית השרות בטיסותיה ולרמת התחזוקה של מטוסיה. אין לי כל ספק כי הסכם ה-GSA מהווה צעד משמעותי ביותר בחיזוק הקשר של קורייאן אייר לשוק הישראלי בכלל ולסוכני הנסיעות בפרט".

ג'לאל סיקסיק, משנה למנכ"ל התחנה מטעם קורייאן אייר: "אנו  שמחים לבשר על פתיחתו המחודשת של הקו לסיאול החל מסוף דצמבר ובתוך כך חתמנו על הסכם תעופתי חדש עם ממ"ן אוויאיישן בתחום הנוסעים, שיביא איתו בשורה של ממש לשוק הישראלי".

קוריאן אייר: מחלקת עסקים. צילום יח"צ

אודות קוריאן אייר

קוריאן אייר שנוסדה ב- 1969 היא חברת התעופה הגדולה בדרום קוריאה ובסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה אינצ'און בסיאול. החברה שמעסיקה כ- 20 אלף איש מפעילה כיום צי של 155 מטוסים שטסים ל-120 יעדים ב- 43 מדינות (13 מהם בתוך קוריאה). בשנת 2021 הטיסה החברה 984 אלף נוסעים מחוץ לקוריאה וכ- 5 מיליון נוסעים בתוך קוריאה.

על פי דירוג SKYTRAX  לשנת 2022  דורגה המחלקה הראשונה של קורייאן אייר במקום ה-10 מבין כל חברות התעופה. בדרוג השנתי של אתר התיירות Travel and Leisure המדרג את חברות התעופה הבינלאומיות הטובות בעולם, דורגה החברה במקום החמישי.

Exit mobile version