Site icon IAS

קובי קרני: ״ממשלת ישראל ממשיכה לפזר פייק ניוז"

יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות, קובי קרני. צילום יח"צ

קובי קרני, יו״ר התאחדות משרדי הנסיעות: ״ממשלת ישראל ממשיכה לפזר פייק ניוז אבל אי אפשר לעבוד על כל האזרחים כל הזמן. שמענו השבוע את דבריו הקשים של יו״ר וועדת הכלכלה ח״כ מיכאל ביטון שיצא בביקורת נוקבת על הפקרת והפליית ענף התיירות היוצאת ואילו הבוקר נחשפנו שוב לכותרות חסרות שחר מטעם משרד האוצר המדברות על כך כי ״לאחר שסייענו לתיירות, נסייע עכשיו גם לתרבות״.

"זאת הטעיה גסה של הציבור! לא סייעתם למשרדי וסוכני הנסיעות! לא סייעתם למורי הדרך! לא סייעתם לכל עובדי התיירות היוצאת! סגרתם ולא פיציתם! דיבורים על ״סיוע״ ו״ פתרונות״ אולי מצטלמים יפה לעיתון אבל לא עושים רושם על אף אחד כשיודעים שהם ריקים מתוכן. הציבור לא מטומטם, חברי הכנסת לא מטומטמים. איבדתם שליטה על המגיפה, איבדתם שליטה על המשק, אבל יותר מהכל איבדתם את אמון העסקים. מילה לעמיתינו בענף התרבות, לבי עליכם אם תלכו שולל אחרי הבטחות חסרות תכלית. אם הממשלה ״תסייע״ לכם כפי ש״סייעה״ לענף התיירות, תתכוננו כבר עכשיו לסגור את העסק, ממילא בקרוב תופנו גם אתם ״להחליף מקצוע״, מסכם קובי קרני.

כינוס חירום ומסיבת עיתונאים

הערב יקיימו ראשי האיגודים של הענפים הנמצאים תחת קריסה בצל הגל החמישי, כינוס חירום ומסיבת עיתונאים במסגרתה יכריזו על צעדי המחאה הקרובים, זאת לאור התעלמות ממשלת ישראל מהמצוקה הקשה אליה נקלעו בשל מדיניות הממשלה.

משתתפים במסיבת העיתונאיים (לפי סדר א'-ב'):
אלירן ברדוגו, מפיק אירועים וממובילי מטה המאבק להצלת עולם התרבות והאירועים.
לנה דרובצ'בסקי, מורשת דרך – עמותת מורי הדרך בתיירות נכנסת, וממובילות מאבק חזית התיירות הנכנסת.
טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, בשם משרדי וסוכני הנסיעות ובשם התיירות היוצאת.
נועם לוי, יו"ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים.
תומר מור, מסעדנים חזקים ביחד.
ירון סלע, ענף חדרי הכושר.

מסיבת העיתונאים תיערך בשעה 19:30 באולם 'קמילו הבית הירוק' בכתובת ג'ורג' וויז 24 ת"א.

Exit mobile version