Site icon IAS

קבוצת קתאי פסיפיק שואפת להגיע לרמת טרום מגפה ב-2024

מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ

קבוצת קתאי פסיפיק (Cathay Pacific Group) הכוללת את Cathay Pacific ו-HK Express נפגעה קשות במהלך מגפת הקורונה וכעת היא מגדילה בהדרגה את קיבולת הנוסעים במטרה להגיע לשליש מרמת הקיבולת טרום מגיפה עד סוף השנה, 70% עד סוף 2023 ורמת טרום מגפה ב-2024.

מקתאי פסיפיק נמסר כי הצעדים האחרונים של ממשלת הונג קונג להקלת הגבלות הנסיעה יובילו לתוספת של כ-3,000 טיסות נוסעים בין אוקטובר לסוף השנה.

הקבוצה אמרה כי היא נותרה בטוחה לגבי הסיכויים ארוכי הטווח של מגזר התעופה בהונג קונג, שכן היא מצפה להסרה מוחלטת של כל אילוצי הנסיעה על ידי הממשלה כדי להקל על חידוש מלא של פעילות הטיסות הן אל / מהונג קונג.

מנכ"ל הקבוצה אוגוסטוס טאנג (Augustus Tang) אמר בתגובה: "הקבוצה בדרך להשגת היעד שלה להפעיל עד שליש מרמת קיבולת טיסות הנוסעים שלה לפני המגפה עד סוף 2022. זה מייצג הכפלה של הקיבולת שהיצגנו באוגוסט והיא פי שמונה בערך מהקיבולת הממוצעת שחברת התעופה רשמה במחצית הראשונה של 2022.

"ככל שהמצב עם נגיף הקורונה ישתפר חברות תעופה ברחבי העולם ישפרו את תנועת הנוסעים. זה מחייב את מערכת התעופה העולמית, לרבות נמלי תעופה, ספקים וחברות התעופה, לבצע כמות משמעותית של היערכות בכל הנוגע לצוות ולעובדי הקרקע, הפעלה מחדש וגיוס מטוסים. זהו אתגר שעומד בפני חברות תעופה, ספקי תעשיה ונמלי תעופה ברחבי העולם".

"אנחנו נוקטים בגישה מדודה ואחראית לניהול הדרך שלנו להתאוששות, עם צורך להתמודד עם אתגרים הייחודיים להונג קונג. גבולות העיר היו סגורים להרבה יותר זמן מאשר שווקים אחרים, וחשוב מכך, צוותי האוויר בהונג קונג היו תחת אילוצי בידוד שלא הוסרו עד חודש ספטמבר.

"חשוב לציין, יש לנו מספיק טייסים, צוותי אוויר ועובדים מבצעיים כדי לתמוך בלוחות הזמנים הנוכחיים של הטיסות שלנו, ואנו בטוחים שתוכניות הגיוס השוטפות שלנו יבטיחו שזה יישאר כך לאורך כל זמן ההתאוששות", סיכם אוגוסטוס טאנג .

קוסימה ווטקינס, מנהלת הפעילות של קתאי פסיפיק בישראל. צילום עוזי בכר

קתאי פסיפיק מפעילה כיום 3 טיסות שבועיות בקו תל אביב – הונג קונג . לאחרונה ערכה מסיבת עיתונאים בתל אביב בה אמרה קוסימה ווטקינס, מנהלת הפעילות בישראל: " קתאי פסיפיק החלה לטוס לתל אביב ב-2017 ובתקופה של טרום מגיפת הקורונה, הפעילה 7 טיסות שבועיות עבור  נוסעים ישראלים הטסים להונג קונג או לאלה הממשיכים הלאה למדינות כמו אוסטרליה, ניו זילנד, טאיוואן, הונג קונג , פיליפינים, וייטנאם, יפן, תאילנד ונפאל. באוקטובר 2022, הגדלנו את מספר הטיסות הסדירות בקו תל אביב- הונג קונג לשלוש טיסות שבועיות (ימי ראשון, שלישי, חמישי) באמצעות מטוס  האיירבוס  350-1000A  המתקדם,  המתאים במיוחד לטיסות ארוכות טווח.  המטוס "ירוק " יותר  ומייצר 25% פחות שריפת דלק ופליטות  CO2 / למושב,  והוא מציע נוחות מעולה בכל תאי הנוסעים, המאפשרת מרווח נוסף לרגליים, מערכת בידור מתקדמת, ובקרת לחות ואיכות אוויר אופטימליות."

Exit mobile version