Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה רשמה גידול של 6.3% בכמות הנוסעים ב-2018

מטוסי קבוצת לופטהנזה. מהמייסדות של ארגון A4E. צילום יח"צ

מדו"ח רשות שדות התעופה לשנת 2018, לופטהנזה, קבוצת התעופה הגדולה ביותר בעולם והמובילה באירופה, הכוללת את חברות התעופה: לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס עולה כי 1.4 מיליון נוסעים טסו באמצעות הקבוצה לישראל ומחוצה לה. נתונים אלו משקפים צמיחה של 6.3% במספר הנוסעים זאת לעומת שנת 2017. כמו כן, מהנתונים עולה כי קבוצת לופטהנזה היא קבוצת התעופה הזרה הגדולה ביותר הפועלת בישראל.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, מסר כי: "הצמיחה של קבוצת לופטהנזה בשוק הישראלי משקפת את האמון שנותן בנו הציבור הישראלי ומבין את היתרונות באפשרויות הרבות של שילוב מספר חברות התעופה בכרטיס אחד, זאת למרות התחרות מצד חברות הלואו קוסט".

מבחינת מספר היקף המכירות בארץ, שמרה הקבוצה על מעמדה בשוק התעופה הישראלי, כאשר ההתפתחות הגדולה ביותר הייתה של חברת 'אוסטריאן איירליינס', שהציגה צמיחה חיובית במספר הנוסעים הישראלים בשנה. צמיחה זו של 'אוסטריאן איירליינס', מדגישה את הפיכתן של אוסטריה בכלל ווינה בפרט, כאחד מהיעדים המועדפים על הישראלים בכל עונות השנה. כמו כן, צמיחה זו הביאה את הקבוצה להרחיב את פעילותה ביעד זה, ולהגדיל את קו הטיסות וינה – תל אביב (הלוך ושוב) בשלוש טיסות שבועיות נוספות.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל:"הציבור הישראלי נותן את האמון בנו" צילום יח"צ

כיום קבוצת לופטהנזה כוללת בישראל את חברות התעופה: לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, ובריסל איירליינס ומפעילה למעלה מ-80 טיסות שבועיות המחברות את העולם לתל-אביב ולאילת באמצעות חמישה נמלי -בית (HUBS) אירופאיים.

חברת לופטהנזה הינה חברת התעופה היחידה באירופה שזכתה בדירוג "חמישה כוכבים". החברה מפעילה 35 טיסות שבועיות בקווים מפרנקפורט וממינכן לתל-אביב ועוד 2 טיסות בקו פרנקפורט אילת.

חברת SWISS, חברת התעופה הגדולה בשוויץ, מפעילה 14 טיסות שבועיות בקו ציריך תל-אביב וחברת הבת שלה, Edelweiss, מפעילה טיסה שבועית אחת בקו ציריך-אילת. חברת אוסטריאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה והמובילה באוסטריה, מפעילה 21 טיסות שבועיות בקו וינה-תל אביב, תדירות הטיסות הישירות הגבוהה ביותר שהייתה אי פעם בקו זה. חברת בריסל איירליינס מפעילה 12 טיסות שבועיות בקו בריסל-תל אביב.

קבוצת לופטהנזה וחברת אמדאוס חידשו את שיתוף הפעולה הטכנולוגי ביניהן

קבוצת לופטהנזה וחברת אמדאוס הכריזו השבוע על חידוש החוזה ביניהן שיאפשר את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין החברות ל- 30 השנים הבאות. כחלק מההסכם החדש, מערכת שירות לנוסע של אמדאוס (Passenger Service System), Altea PSS, תמשיך  להיות הטכנולוגיה שתספק עבור לופטהנזה והחברות האחרות בקבוצה; Austrian Airlines, Brussels Airlines  ו- Swiss International Airlines שירותי הזמנות, מלאי ובקרת יציאה.

בנוסף לכך, בהתאם לחוזה החדש שנתחם השבוע, קבוצת לופטהנזה ואמדאוס מרחיבות את השותפות ביניהן גם בתחומים נוספים בהם הטכנולוגיה של אמדאוס תומכת בלופטהנזה,  החל משיווק והזמנות ועד ניהול בקרת נזקים וניהול שיבושים.

"אמדאוס וקבוצת לופטהנזה הן שתי חברות, שנוסדו באירופה, ומניעות צמיחה ודיגיטלציה ברחבי העולם" אומר ד"ר רולנד שוץ' (Dr. Roland Schütz) סגן נשיא בכיר לניהול מידע בקבוצת לופטהנזה. "מערכות אמדאוס ימשיכו לתמוך בקבוצת לופטהנזה באמצעות פתרונות מובילים בתעשייה המעודדים חדשנות".

ג'וליה סאטל – סמנכ"לית בכירה באמדאוס לנושא טכנולוגיות לחברות תעופה. צילום יח"צ

"אנו גאים מאוד להודיע ​​על הסכם הרחבת שיתוף הפעולה שלנו קבוצת לופטהנזה ", אומרת ג'וליה סאטל (Julia Settle) סמנכ"לית בכירה באמדאוס לנושא טכנולוגיות לחברות תעופה. "השותפות שלנו מבוססת על הבנה הדדית עמוקה וכבוד, והסכם זה מהווה הוכחה לגישה האישית  המשותפת שאנו מיישמים עם לקוחותינו. הטכנולוגיה של אמדאוס  המובילה בתעשייה תומכת בקבוצת לופטהנזה וזאת על מנת לממש את מטרותיה העסקיות.

" בין התחומים הרבים בהם קבוצת לופטהנזה וחברת אמדאוס משתפות פעולה, נמצאים גם:ניהול נוסעים בזמן שיבושי טיסה (Passenger Recover) – חברת  סוויס אינטרנשיונל איירליינס משתפת פעולה עם אמדאוס באמצעות טכנולוגיה  המספקת פתרון מהיר ויעיל לניהול נוסעים והעברתם למטוס (וגם חברה) אחר בזמן שיבושים בטיסות. טכנולוגית Passenger Recovery של אמדאוס יכולה לנתח שיבושים בטיסה, בהתחשב בכל מסלול של כל נוסע באופן פרטי ולמזער את העלות הכוללת. בפעם הראשונה בה פעלה המערכת עבור חברת Swiss International Airlines, מאה נוסעים שובצו לטיסה אחרת בזמן של פחות מ-3 דקות לאחר שטיסתם המקורית בוטלה. מאז השקת המערכת ב- Swiss International Airlines, היא יושמה גם בחברת לופטהנזה ובחברת Austrian Airlines.

בהמשך השנה היא תכנס לפעולה גם בחברת התעופה Brussels Airlines  תשלום בשדה התעופה– יעד  משותף של אמדאוס וקובצת לופטהנזה  הוא שיפור חוויית הנוסעים בשדה התעופה. קבוצת לופטהנזה היתה שותפה בהשקת מערכת Amadeus Airport Pay, המאפשרת לנוסעים לבצע תשלומים בנמלי תעופה ללא תלות בתשתית הצ'ק-אין. זהו הפתרון האלחוטי הראשון בתעשייה, שמקבל תשלומים באמצעות שבב EMV וניתן להשתמש בו בחברות תעופה רבות, שירותי קרקע ובנקים. כיום, לופטהנזה מיישמת את הטכנולוגיה הזו ביותר מ-170 שדות תעופה ברחבי העולם שיווק ומימוש הזמנות – הטכנולוגיה של אמדאוס מיושמת זה זמן רב באתר של קבוצת לופטהנזה ובערוצים הדיגיטליים השונים שלה. דוגמא אחת המסייעת להגדיל מכירות,  היא זו האפשרות לנוסעים לשלם על כרטיס טיסה בחלקו בעזרת מיילים מצטברים בהתאם לסולם מחירים.

Exit mobile version