Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה מגדילה את מספר הטיסות לישראל

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ

לקראת עונת הקיץ והעליה בביקושים לטיסות, קבוצת לופטהנזה ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ותוסיף טיסות מנמלי הבית לארץ. מספר הטיסות מפרנקפורט יעלה משבע לעשר כשטיסת אחר הצהריים תשוב לפעול שלוש פעמים בשבוע. הקו למינכן יימשך ומספר הטיסות השבועיות יעלה לארבע. אוסטריאן איירליינס תפעיל טיסה יומית מוינה לתל אביב ואילו SWISS תגדיל את תדירותה ותמריא מציריך לתל אביב שלוש פעמים בשבוע.

חברת התעופה הבלגית בריסל איירליינס צפויה לחזור לטוס לישראל, לאחר הפסקה של למעלה משנה. החברה תפעיל, בשלב ראשון, טיסה שבועית אחת, בימי שני, מבריסל לתל אביב, החל מן המחצית השנייה של חודש מאי. בריסל איירליינס מציעה קישורים למגוון רחב של יעדים באפריקה ולקראת הקיץ היא צפויה לחדש את טיסותיה ליעדים רבים באירופה וכן לניו יורק, וושינגטון ומונטריאול.

יעדי נופש חדשים של הקבוצה, החל מעונת הקיץ

החל מקיץ 2021, יתווספו יעדים רבים ללוח טיסות הקבוצה. אוסטריאן איירליינס תחזור להמריא מוינה לניו יורק (JFK) ולמונטריאול, החל מחודש מאי הקרוב. יחד עם הטיסות לניוארק, אשר כבר פועלות, תטוס החברה שמונה פעמים בשבוע לניו יורק ועוד שלוש פעמים לקנדה. בחודש נובמבר תמריא החברה לראשונה, פעמיים בשבוע, מוינה לקנקון.

לופטהנזה, בשיתוף Eurowings, תשים דגש על יעדי נופש ותוסיף ללוח טיסות הקיץ שלה כ-20 יעדים מפרנקפורט ו-13 ממינכן. לדוגמה יופעלו טיסות לפונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית, למומבסה בקניה ולזנזיבר בטנזניה. טיסות שהופעלו עד עתה בחורף בלבד, כגון למלדיביים, יוצעו מעתה גם בקיץ. החל מן הסתיו יופעל לראשונה קו ישיר מפרנקפורט ללאס וגאס ומנובמבר תטוס החברה גם למונטגו ביי בג'מייקה ולואראדרו בקובה.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל ציין: "אנו ערים לביקוש ההולך וגובר בשוק ולרצון העז של אנשים לחזור לשגרה הכוללת גם טיסות לחו"ל. יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם מתחסנים ואנו מקווים כי הדבר יביא להקלות במגבלות הכניסה הקיימות.  החל מהקיץ הקרוב נפעיל את המספר הרב ביותר של טיסות ליעדי נופש מזה שנים, כך שלקוחותינו יוכלו ליהנות מחופשה ביעדים אקזוטיים ברחבי העולם. אנו מברכים גם על חזרתה של בריסל איירליינס לישראל, לאחר הפסקה ארוכה ומקווים כי תדירות הטיסות תעלה בחודשים הקרובים כך שנוכל להציע לקהל הישראלי כמה שיותר קישורים ושילובים נוחים לכמה שיותר מדינות".

Exit mobile version