Site icon IAS

קבוצת התעופה אייר פראנס–KLM עם הפנים מזרחה

קבוצת אייר פראנס- KLM במשבר בעקבות נגיף הקורונה. צילום יח"צ

עם הפנים מזרחה, כוונת קבוצת התעופה אייר פראנס-KLM שהודיעה החודש (יולי 2018) על חתימת שני הסכמי שיתוף פעולה חדשים, שירחיבו את נוכחותה במזרח הרחוק:

במסגרת ההסכם הראשון, חברות התעופה אייר פראנס, KLM, צ'יינה סאות'רן איירליינס ושיאמן איירליינס, יעמיקו את הקשרים ביניהן על ידי מיזוג הסכמי קוד שייר הקיימים בין החברות לכדי מיזם אחד מהודק המשותף ל-4 החברות, כל זאת במטרה להעניק ללקוחותיהן פתרונות טיסה נוחים יותר.

על ידי חיבור רשתות היעדים של ארבע החברות לכדי רשת חזקה אחת, הנוסעים יוכלו ליהנות ממגוון רחב יותר של טיסות המחברות בין אירופה (פריז ואמסטרדם) וסין (בייג'ין, צ'נגדו, גואנשו, האנגג'ואו ושיאמן), וכן משיפור בחיבור לטיסות המשך וייעול לוחות הזמנים המשותפים. חברי מועדון Flying Blue של אייר פראנס-KLM, יוכלו לצבור מיילים בכל הטיסות המופעלות במסגרת הסכמים אלו.

עם הפנים קדימה: קבוצת אייר פראנס KLM חתמה על הסכמי קוד שר. צילום Depositphotos

בנוסף לכך, קבוצת אייר פראנס-KLM וצ'יינה איסטרן איירליינס הודיעו על כוונתן להרחיב את השותפות ביניהן: החל מ-2019 שלוש חברות התעופה החברות בברית SkyTeam, יעמיקו את שיתוף הפעולה שלהם, עם הוספת שני קווים חדשים שיפעלו על בסיס הסכם קוד-שייר במסלולים פריז-ווהאן ופריז-קונמינג. הסכם זה כולל אף שיתוף פעולה נרחב בתחום תחזוקת המטוסים, כאשר זרוע התחזוקה של הקבוצה  (AFI KLM E&M) נבחרה לספק לצ'יינה איסטרן שירותי אחזקה לצי מטוסי ה-787 שלה. לצורך כך, קבוצת התעופה מתעתדת לפתוח מרכז חלפים בשנגחאי, בכדי לתת מענה לצרכי צ'יינה איסטרן ולקוחות עתידיים נוספים.

ההסכמים המורחבים של שתי החברות מסמנים ציון דרך חשוב עבור הקבוצה ואף תורמים לחיזוק מעמדן של שתי החברות בשוק התעופה הסיני שממשיך לצמוח מדי יום. מדי שנה, החברות השותפות בהסכמים מטיסות למעלה מ-1,250,000 מיליון נוסעים בקווים הפועלים במסגרת ההסכם בין אירופה לסין.

Exit mobile version