קבוצת גוליבר מודיעה היום (17.6) כי היא מבצעת מהלך אסטרטגי להקמת מערך קמעונאי מאוחד שיכלול בשלב ראשון את כל מותגי האונליין של הקבוצה: גוליבר, טרווליסט, Enjoy, חוליו, שופרסל טרוול, Hidden Flights– וייקרא "קבוצת גוליבר Ecom".המערך המאוחד ישתף פעולה עם מותגי תיירות נוספים בענף התיירות, קטנים וגדולים, שיהיו מעוניינים להצטרף למערך ניהולי מאוחד, במטרה ליהנות מהתייעלות וסינרגיה וליצור יחד את תשתית ה Ecommerce הגדולה בישראל בתחום התיירות.
המבנה הארגוני במערך החדש יכלול יחידות מטה מרכזיות לניהול אתרי Ecommerce : יחידת פיתוח מוצר, יחידת פיתוח תוכנה, יחידת אנליזה ומחקר, יחידת שיווק, וכן מחלקת כספים מרכזית. יחידות אלו יעניקו שירותים מקצועיים לכלל המותגים שייכללו במערך החדש.
קבוצת גוליבר מקצה חשיבות עליונה לכך שכל אחד מהמותגים שיכללו במערך הEcom, ינוהל בנפרד כיחידה עסקית עצמאית השומרת על הזהות והיתרונות הייחודיים של אותו מותג. בראש כל מותג יעמוד מנהל פעילות עסקית נפרד שיהיה אחראי באופן מלא על המותג ועל יחידת הרווח. במקביל לכך, כרמית דותן, ששימשה עד כה כמנכ"לית חוליו, פונה לתפקיד ניהולי בכיר רוחבי בקבוצת גוליבר.
על פי קבוצת גוליבר, מהלך אסטרטגי זה יביא עמו יעילות רבה, שכן שימוש במשאבים משותפים אינו רק תואם את רוח התקופה אלא גם מאפשר ידע ושיתוף משאבים שייצר הזדמנויות עסקיות רבות ופוטנציאל רב לחדשנות והמשך פיתוח עסקי של כל אחד מהמותגים.
ערד מרום, מבעלי קבוצת גוליבר מסר: ״עידן הקורונה יצר אתגרים רבים אך באותה עת גם הניח הזדמנויות חדשות בפני ענף התיירות בישראל ובעולם. בעידן החדש חברות תיירות שיחשבו נכון ומהר יוכלו ליהנות ממנועי צמיחה ואפיקי הכנסה חדשים, כמו גם מוצרים והצעות ערך חדשניים״.
זיו רוזן, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל גוליבר יעמוד בראש קבוצת גוליבר ECOM ועובדי כל המותגים ישתלבו תחת המבנה החדש. "כדרכה מאז ומתמיד, קבוצת גוליבר יודעת להתאים את עצמה למציאות המשתנה במטרה להמשיך ולהוביל את ענף התיירות אונליין והכל תוך עבודת הצוות הייחודית שמאפיינת את המנהלים והעובדים המקצועיים של הקבוצה. החלטנו להתאים עצמנו למציאות המשתנה של עידן הפוסט קורונה. כל זאת במטרה לנצל נכון את הניסיון והידע הניהולי עתיר- השנים שלנו ולצאת לפיתוח עסקי שיצור סינרגיה מול גופי Ecommerce וגופי תיירות נוספים שיצטרפו אלינו לאורך החודשים הקרובים״ מסר רוזן.