Site icon IAS

קבוצת אמסלם תיירות ונופש מקימה מחלקה ייעודית שתתמחה באיחוד האמירויות

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס. צילום דניאל אביגדור

קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מרחיבה את פעילותה ומקימה מחלקה יעודית, אשר תתמחה באיחוד האמירויות, על כל רבדיה. אמסלם, כחברה גלובאלית ומובילה בתחום הנסיעות העסקיות, צברה ניסיון רב בניהול נסיעות ליעד זה. עם ביסוס היחסים הרשמי, תעניק שירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, טיולי קונספט, טיולים מאורגנים, נופשונים ברמות אירוח שונות, קרגו, כנסים, תערוכות ועוד.

יעקב אמסלם, בעלים ומנכ"ל של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מסר: "אנו מברכים על מהלך חשוב זה לביסוס היחסים עם נסיכויות הנפט במפרץ הפרסי. זו ללא ספק בשורה משמעותית ומשמחת בכל קנה מידה, ואנו מצפים בכיליון עיניים לפתיחה רשמית של הגבולות. כידוע, קבוצתנו מפעילה סניפים רבים ברחבי העולם, כך שיצרנו קשרים ענפים ברבות השנים עם מיטב הספקים, המלונות והאטרקציות בדובאי ובאבו דאבי, ונשמח לתווך מניסיוננו הרב לציבור הישראלי". עוד ציין אמסלם שמזה מספר שבועות הם פועלים במרץ על בניית תמהיל חבילות אטרקטיביות וטיולים מאורגנים לקהל הישראלי. לדבריו: "בחרנו בנקודת זמן זו עדיין לא להתחיל שיווק לצרכן הישראלי, זאת מתוך רצון לנהוג באחריות, כל עוד אין אישור רשמי וסופי לכניסתם של ישראלים ליעד זה.  כשתתקבל ההודעה הסופית לאישורים שישראלים רשאים להיכנס לאמירויות, הקבוצה תציג היצע נרחב בכל תחומי התיירות באמירויות, ואין ספק שאמסלם תהיה בין החברות המובילות להטסת נוסעים ישראלים ליעד זה, בהחלט יש למה לצפות".

גלי רזניק, מנהלת מחלקת איחוד האמירויות בקבוצה, אומרת ש"פתיחת השערים לאמירויות, מייצגת התנהלות בדרך עבודה אחרת, שלא הכרנו עד היום, והאתגרים המקצועיים שאנו מייצגים יחשפו את התיירים הישראלים לחוויות מיוחדות. אנו מבטיחים את הפתרונות המקצועיים והיעילים ביותר לצרכן הישראלי, ובימים אלו אנו נמצאים בשלבי סגירת חוזים לשיתופי פעולה אסטרטגיים שיחשפו בהמשך".

עוד הוסיפה רזניק: "יעד זה לוטה באפלוליות ומייצר סקרנות רבה בשל הגיוון שהמקום מציע, רמות הפאר והעושר, החדשנות והקידמה אשר הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד. בנוסף, הטיסה הקצרה, מזג האוויר הנוח, טווח רחב של מחירים לחופשה וכמובן אינספור אטרקציות ייחודיות, הופכות את הנסיעה לכדאית במיוחד ולבלתי נשכחת".

Exit mobile version