הקמפיין בצפת מביא תוצאות: מזה כשנה וחצי שבעיריית צפת משקיעים משאבים כבירים בפיתוח העיר ובשיווק העיר צפת במקביל. ניתן לומר כי הפעילות מניבה תוצאות מרשימות במיוחד. לאחר שנים בהם התיירות בצפת התבססה על תיירות חוץ בלבד, התשתית שיצרו ברשות, אפשרה למתחמי הלינה לשרוד גם את ימי הקורונה הקשים עם תפוסות גבוהות. מאז פתיחת הסגר ועד לחודש אוקטובר, התפוסה במלונות הינה למעלה מ- 90 אחוזים. מדובר באחוזי תפוסה מהגבוהים שידעה התיירות בצפת.
יחד עם זאת, בצפת מבהירים כי עסקים רבים כמו גלריות לאומנות, מדריכי תיירים וכדומה, המבוססים על תיירים המגיעים מחול, נפגעו בצורה אנושים ומזה כחצי שנה אינם מצליחים להתפרנס. ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, ציין: "התחלנו בפעילות לחיזוק התיירות בצפת בימים שטרם עידן הקורונה, במטרה להגביר את התיירות בצפת. בפועל, פעילות המיתוג וכן השיווקית, הצילה עסקים רבים בעיר בימי הקורונה. עדיין יש פגיעה קשה של הנגיף ומדינת ישראל חייבת לסייע לעסקים. עם ישראל בוחר בצפת, ואנו מקפידים על ההנחיות של משרד הבריאות: שמירת מרחק, מניעת התקהלות ועטיית מסיכות".