Site icon IAS

פסטיבל "פודיס" בניצוחם של השפים המובילים בארץ, במתחם שרונים

מסעדת נונונו עם מאק אנד ציז. צילום יח"צ, באדיבות המסעדה

ישראל אהרוני, חיים כהן, אבי ביטון, גיא גמזו, כוכב הרשת תומר תומס ועוד, ישתתפו ב"פודיס", פסטיבל הקולינריה הגדול בישראל, שיתקיים במתחם שרונים בין התאריכים 31-28 לדצמבר, ואתם מוזמנים. במסגרת הפסטיבל, יציעו השפים הגדולים וכוכבי הרשת את מנות הדגל שלהם במחירים אטרקטיביים של עד 35 ₪ למנה!

מתחם שרונים ממשיך את המסורת ומקיים זו השנה הרביעית את פסטיבל "פודיס" – פסטיבל האוכל המארח את השפים הגדולים, המסעדות המוכרות ואת כוכבי הרשת שהטריפו את המדינה עם מנות האוכל שלהם. פסטיבל הפודיס הוא חגיגה קולינארית, המשלבת את כל הטעמים, הניחוחות והמאכלים למקום אחד עם מגוון מנות.

תומר תומס עם קובה חמוסטה. צילום יח"צ, באדיבות המסעדה

כאמור, הפסטיבל יארח את השפים והמסעדות המדוברים ביותר בישראל, כך למשל: ישראל אהרוני יציע מנת המבוגר קצבים (35 שקל) ועראיס טלה (35 שקל). השף חיים כהן יציע את מנות הדגל של מסעדת דיקסי ופילדלפיה – מנת כנפים (30 שקל), כריך סלופי דיקסי (35 שקלים), מלבי (15 שקל). השף אבי ביטון יציע מנת קציצות דגים וקוסקוס ברברי (35 שקל),  סנדוויץ' מרוקאי (35 שקל). השף גיא גמזו יציע מנות ממסעדת אריא ומסעדת נונונו: מנת מאק אנד צ'יז (35 שקל), קינוח של בייגלה מלוח (35 שקל).

המסעדה הערבית של מאנל מתמודדת מאסטר שף תציע מנת שישברק דג ברוטב יוגורט (35 שקל). כוכב הרשת תומס תומס יציע מנות של קובה חמוסטה בלווי אורז (35 שקל), קובה דלעת בלווי אורז (35 שקל). עודד מציגים: מקדש הבשר "בוצ'רי דה ברילוצ'ה", טקסס ברביקיו, טאש וטאשה הגרוזינית, ונוי מיארה. על עמדת המתוקים תככב השנה מייזון קייזר עם מגוון קינוחים צרפתיים. פינוק מיוחד ללקוחות שרונים: רוכשים בחנויות המתחם ב- 300 ₪ ומעלה ומקבלים קופון למנת שף במתנה.

מתי? בתאריכים 28-30.12 ימים ג,ד',ה', בין השעות 17:00-23:00

יום ו' 31.12 בשעות 9:00-15:00

מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון

פריז ברסט של מייזון קיר. צילום יח"צ, באדיבות המסעדה
Exit mobile version