Site icon IAS

פמלי גו: האתר שיהפוך את החופשה המשפחתית שלכם לחווייה מסחררת

עזבו את החוברות, הספרים ומדריכי הטיולים, ותגידו שלום לאתר הראשון מסוגו בישראל שמיועד למשפחות שאוהבות לטייל בארץ ובעולם!

באתר Family Go תוכלו לקרוא על מגוון טיולים המתאימים לכם ולילדיכם, ליהנות מטיפים שישדרגו כל חופשה משפחתית ולהתעדכן מדי יום בחדשות מכל העולם.

האתר מרכז את כל מה שמשפחה צריכה לטיולים שלה: היעדים  והמקומות החמים ביותר, היכרות עם תרבויות עשירות, מסלולים מגוונים, מידע עדכני וחיוני על כפרים ופארקים, נופש משפחתי, טיולי אקסטרים, אתרי קמפינג, טיולים על גלגלים, מה לאכול ועוד…

ד"ר עוזי בכר, יזם הפרויקט: "לאחר ההצלחה בפרויקט אתר 'קרוז אין' cruisein החלטנו להמשיך ולהביא לקהל הגולשים אתר ייחודי וחדשני נוסף, העוסק הפעם בטיולי משפחות. גם במקרה הזה גייסנו את מיטב הכותבים בתחום, במטרה לעזור למשפחות לתכנן את החופשה עם יקיריהן בקלות וביעילות מרבית. חופשה נעימה".

פמלי גו – אתר המשפחות. צילום Depositphotos

למי האתר פונה?

טוב ששאלתם! האתר פונה לכל משפחה שאוהבת לטייל בארץ ובעולם. בין אם מדובר במשפחות שנהנות לטייל בשבילי ארץ ישראל ובין אם מדובר על משפחות המעדיפות בטן-גב בקלאב מפנק – באתר Family Go תמצאו מידע על כל סוגי הטיולים, הנופשים והפארקים שיתאימו למשפחותיכם.

האתר יספק לכם חדשות יומיות בכל הקשור לעולם תיירות המשפחות, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מעודכנים בכל מה שחם, חדש ומעניין.

היכנסו עכשיו: http://www.familygo.co.il/

Exit mobile version