Site icon IAS

פיתוח בר קיימא: אייר פראנס ממשיכה להשקיע בציוד עזר חשמלי

מטוס אייר פראנס נדחק חזרה מעמדת החניה על ידי רכב הובלה מסוג TLD. צילום אייר פראנס

כחלק ממדיניות הפיתוח בר קיימא של אייר פראנס היא שמה לה למטרה להפחית את פליטת ה- CO2 לק"מ פר נוסע, עד שנת 2030. כדי להשיג זאת, חברת התעופה עושה כל שביכולתה כדי לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית בכל שלב בשרשרת הפעילות, גם על הקרקע וגם במטוס.

במשך מספר שנים מחויבת אייר פראנס לשימוש בציוד חשמלי וב- 3 בספטמבר 2020 בחנה את הטיפול ברמפה בטיסת פריז-דלהי באמצעות מנועים חשמליים המיוצרים על ידי הסטארט-אפ הצרפתי CARWATT ו- TLD, המובילה בעולם בתחום בניית ציוד רמפות חשמליות. חלק מציוד זה מאושר על ידי קרן Solar Impulse- שאייר פראנס שותפה לה – על ערכה האקולוגי והכלכלי. נעשה שימוש בציוד הבא:

מזגן Lebrun TLD לאספקת האוויר של המטוס.

רכב הובלה Charlatte להעברת מטען מהטרמינל למטוס.

מסוע CARWATT להעמסת מטען.

המטוס נדחק חזרה מעמדת החניה על ידי רכב הובלה מסוג TLD.

תמיכה בחדשנות וגיוס המערכת האקולוגית לפיתוח פתרונות כלכליים ואקולוגיים היא אחת העדיפויות העיקריות במדיניות הפיתוח בר קיימא של אייר פראנס. לכן חברת התעופה תומכת בפיתוח מטוסים חדשניים המציעים חלופות לשימוש בדלקים.

עד סוף 2020, קרוב ל -60% מציוד הרמפות המשמש את אייר פראנס בשדות תעופה שבהם חברת התעופה מפעילה ציוד משלה (תחנות פריז שארל דה גול, פריס אורלי ותחנות אייר פראנס בצרפת) יהיה חשמלי. שיעור זה יוגדל ל- 90% בשנת 2025, מה שיאפשר לחסוך 10,000 טונות של פליטת CO2 מדי שנה. עד שנת 2030, אייר פראנס שואפת להפוך את פעילותה הקרקעית לנטולת CO2.

טיסת פריז-דלהי ב -3 בספטמבר 2020 הופעלה על ידי מטוס איירבוס A350, מטוס מהדור האחרון הצורך 25% פחות דלק מהמטוס המקביל לדור הקודם, הודות לשילוב חומרים קלים יותר, מתרכובת טיטניום. טביעת הרגל שלו מופחתת גם היא ב -40%.

במשך 15 שנים רצופות, קבוצת אייר פראנס- KLM מדורגת במקום הראשון באירופה ובעולם במדד הקיימות של דאו ג'ונס (DJSI), המדד הבינלאומי העיקרי המעריך ביצועים מבחינת פיתוח בר קיימא.

Exit mobile version