Site icon IAS

פורמולה 1 גרנד פרי בחריין בחסות גאלף אייר

פורמולה 1 גרנד פרי בחריין. Depositphotos

גאלף אייר (Gulf Air) , חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין נותנת החסות למרוץ המכוניות הידוע 'פורמולה 1 גרנד פרי בחריין'  (FORMULA 1 ®️ GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX 2020), שיערך השנה בין התאריכים 27-29 בנובמבר. המרוץ הראשון נערך ב-2004 והיה הראשון בתולדות המרוץ במזרח התיכון. חברת התעופה היא גם נותנת החסות של הביאנלה, תערוכת התעופה הבינלאומית שהתקיימה בבחריין ב-2010.

הנסיך המלכותי סלמאן בן חמד אל-ח'ליפה, בנו של  מלך בחריין חמד עיסא אל-חליפה הודיע השנה כי בשל התפרצות נגיף הקורונה התחרות תערך בנוכחות מספר מוגבל של משתתפים.

ממלא מקום מנכ"ל גאלף אייר, קפטן וואליד עלאווי (Waleed Al Alawi), אמר: "אנו גאים להיות נותני החסות של הגרנד פרי בחריין. השנה הייתה קשה ומאתגרת לכולם; עם זאת, אנו נעבוד קשה ונשאר נחושים בכדי להשיג את יעדינו ולהציג את חברת התעופה היוקרתית  גאלף אייר ואת המיטב בבחריין. "

גאלף אייר נותנת החסות למרוץ המכוניות הידוע. צילום החברה

גאלף אייר נוסדה ב-1950, אחת מחברות התעופה הראשונות שהוקמו במזרח התיכון. בסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה הבינלאומי בחריין במנאמה בירת בחריין. כיום היא אחת מחברות התעופה הטובות בעולם המשרתת 49 ערים ב-27 מדינות. בשנת 2019 הטיסה 3.2 מיליון נוסעים לעומת 2.6 מיליון נוסעים ב-2018.

צי החברה הצעיר מונה 33 מטוסים צרי ורחבי גוף. חברת התעופה מהווה נכס לאומי המשמש כמניע לכלכלה ותומך בצמיחה הכלכלית של הממלכה. בפעם הבאה, גם ישראלים חובבי מרוצי המכוניות יוכלו לקחת חלק וליהנות מהאירוע הנוצץ.

Exit mobile version