Site icon IAS

פולין: ורשה וקרקוב, לודז' וגדנסק, ברוצלב וזקופנה, וטסים בלוט

קרקוב היפייפיה. צילום באדיבות לשכת התיירות של פולין, PTO

בצד התצוגות בתערוכת התיירות IMTM שהתקיימה בת"א, התקיימו גם אירועים ומפגשים שעמדו בפני עצמם. כך היה באירוע חגיגי שקיימה לשכת התיירות הפולנית, PTO, בין תיירנים בכירים שהגיעו להציג בביתן היפה שלהם בתערוכה, לבין סוכני נסיעות ונציגי תקשורת ישראלים. האירוע החגיגי התקיים אתמול בערב (ד' 30.3) במסעדת קלארו בשרונה, ובו הציגו האורחים מפולין מצגות ממוקדות, כל אחד בתחום התיירות אותו היא או הוא מייצגים. וגם אם פולין כבר מוכרת דייה למטייל הישראלי, הרי שהיו חדשות וחידושים ואטרקציות נוספות, שנותנות סיבות טובות מדוע לארוז את המשפחה ולהגיע לפולין.

את המפגש פתח מרצין רוז'יצקי – סגן נשיא ארגון התיירות הפולני, שעמד בראש המשלחת. רוז'ינצקי מספר על פולין שנפתחה לתיירות לאחר תקופה קשה של המגיפה, ומזמין את הציבור הישראלי לבקר ולטייל בפולין, על שפע האפשרויות התיירותיות והאחרות שהיא מציעה. בין שמדובר בטיול שורשים או טיול משפחתי, בערים הקלאסיות או בטבע המרהיב, אם לחוות תרבות או לטעום מהקולינריה הפולנית. כל האפשרויות קיימות והתייר צריך רק לבחור…

מרצין רוז'יצקי – סגן נשיא ארגון התיירות הפולני, פותח את האירוע החגיגי. צילום שוש להב

חברי המשלחת מציגים בתורם את נפלאות ורשה הבירה וקרקוב המופלאה, לודז' המתחדשת וגדנסק משופעת האגמים, בברוצלב המיוחדת ובזקופנה עיר הקייט המפורסמת. בבתי המלון המפנקים ובאתרים מסקרנים, במוזיאונים ובתי קונצרטים ואופרה, בעקבות המלחין האהוב שופן או באתרי מורשת יהודיים. ואפשר גם וגם וגם. דבי רוס – מנהלת פיתוח קבוצות, מספרת על חברת התעופה הפולנית, לוט, ושכיום מידי יום יוצאות מישראל 4 טיסות: 3 לוורשה ואחת לקרקוב. דבי מציינת את התרומה והמעורבות של לוט ושל אזרחי פולין בסיוע לפליטי אוקראינה, וזה מרגש את כולנו.

ועוד חדשות משמחות: פולין פתוחה לתיירים מכמה מדינות מחוץ לאיחוד האירופי וישראל היא אחת מהן. מחוסנים או מחלימים, עם תעודה בתוקף ממשרד הבריאות הישראלי, לא נדרשים להיכנס לבידוד, אבל יש הוראות ותקנות שחייבים לדעת לפני הנסיעה.

את לשכת התיירות הפולנית מייצגת בישראל חב' טרנובה, בבעלותו ובניהולו של דב קלמן. למידע נוסף ניתן לפנות:    shirly@terranova.co.il

WarszawaWillWait

LodzWillWait

GdanskWillWait

Exit mobile version