Site icon IAS

פארק 'Columbia Pictures Aquaverse' ייפתח בתאילנד באוקטובר

פארק השעשועים החדש 'Columbia Pictures Aquaverse' . הדמיה TAT

רשות התיירות של תאילנד (The Tourism Authority of Thailand -TAT) שמחה להודיע כי חברת Sony Pictures Entertainment ו- Amazon Falls אישרו כי פארק השעשועים הראשון של חברת Columbia Pictures, שיקרא 'Columbia Pictures Aquaverse' ייפתח בתאילנד ב-12 באוקטובר 2022.

הפארק ממוקם במרחק נסיעה קצרה מפטאיה ויהווה יעד בידור סוחף הכולל אטרקציות המציגות את דמויות הסרטים מכסחי השדים, ג'ומנג'י, בחורים רעים, זומבילנד ועוד.

סגן מושל TAT לשיווק ותקשורת, Siripakorn Cheawsamoot אמר: "פתיחת הפארק, חדשות מרגשות, ועוד סיבה ברמה עולמית לבוא וליהנות מחופשה בתאילנד. אנו מצפים מאוד לפתיחת הפארק המיוחל".

ליאקת דנג'י (Liakat Dhanji), מנכ"ל ויו"ר Amazon Falls, אמר: "לצד הנסיעות והאטרקציות הייחודיות שלנו, אנו מצפים ליצור שותפויות חדשות עם תעשיית האירוח, טכנולוגיה, קמעונאות ו-F&B מובילים בזמן שאנו יוצרים חוויות שאין כמותן."

טקס ההכרזה לפתיחת פארק 'Columbia Pictures Aquaverse' . הדמיה TAT

'Columbia Pictures Aquaverse' יתאים לכל הגילאים, עם אזורי נושא המציעים אטרקציות על בסיס מים וקרקע, כמו גם הופעות חיות, אביזרים אינטראקטיביים, מסעדות וחנויות מיוחדות. בין רגעי השיא של הפארק, בריכת Mega Wave שתארח אירועי מוזיקה, הקרנות סרטים ומופעים עם מסכי LED ענקיים וציוד Dolby DTS בדרגת קונצרטים; זרם ה-Ghostbusters Proton Stream ייקח אנשים למסע מלהיב בכיפת מים, ומפלצות ממלון טרנסילבניה יקבלו את פני האנשים למבנה ענק של משחקי מים.

ד"ר קנית סאנגסוהאן (Dr. Kanit Sangsubhan), יועצת מיוחדת של EEC לפיתוח אסטרטגי, אמרה כי "הפרויקט הולך לשחק תפקיד מפתח בעיצוב מחדש של דינמיות הצמיחה ב-EEC. פארק השעשועים יהווה מרכיב מרכזי בתוכנית הפיתוח שלנו ל-EEC Smart City, וה-EEC תספק את התמיכה המלאה שלנו, כולל שירותי 5G ותשתיות אחרות, טכנולוגיה דיגיטלית, קישורי תחבורה, ושותפות עם חבילת אנרגיה נקייה וקידום השקעות כדי להבטיח הצלחת הפרויקט ולעזור ליצור פיתוח בר-קיימא לטווח ארוך ב-EEC."

Exit mobile version