Site icon IAS

פאולו רוסי במדי חברת התעופה איטה איירווייס

מטוסי האיירבוס בצכע הכחול של חברת איטה איירווייז. צילום אירבוס

מטוס איירבוס A320 הצבוע בצבעי חברת התעופה איטה איירווייס (ITA Airways) יהיה מטוסה הראשון של החברה בעוד מספר שבועות, ויקרא על שמו של פאולו רוסי, כוכב הכדורגל האיטלקי ומלך השערים של מונדיאל ספרד 1982. הבחירה של כוכב הכדורגל האיטלקי הוא חלק מהאסטרטגיה של חברת התעופה ITA Airways להעניק שמות של בחירי הספורטאים האיטלקים למטוסיה.

"פאולו רוסי אהב לטייל ועבורי זו סיבה מיוחדת ומרגשת לראות את שמו על המטוס הראשון של איטה איירוויז, בצבעיו המקוריים", אמרה פדריקה קפלטי, אשתו של פאולו רוסי. "זה גורם לי להבין את האהבה וההערכה האמיתית שיש לאיטלקים לבעלי, שתמיד שיחק בתשוקה ואמונה כשהחולצה הכחולה עליו."

ג'ובאני מאלגו, נשיא הוועד האולימפי האיטלקי (CONI), אמר: "אני שמח מאוד על היוזמה של  ITA Airways להעניק כבוד להיסטוריה של הספורט האיטלקי. זה מתחיל בפאולו רוסי ואני צופה שבקרוב יהיו לאלופים גדולים אחרים בעבר בכל ענפי הספורט הכבוד להתנוסס על אחד ממטוסי הצי של איטה איירווייז. "בשם הוועד האולימפי האיטלקי, אני מודה לאיטה איירווייז על הרגישות שהייתה לה ואנו גאים ואסירי תודה."

מטוסי חברת איטה איירווייס מאופיינים בצבע הכחול (אזורי), שנבחר כסמל לאחדות והגאווה של איטליה. הפס בעל שלושת צבעי הדגל האיטלקי המתנוסס על זנב המטוס הוא אחד מעמודי התווך של התוכנית העסקית של איטה איירווייס לשים את הלקוח במרכז. זו בדיוק הסיבה שחברת התעופה תזמין בקרוב את מעריצי הרשתות החברתיות לבחור את שמות האלופים, שעל שמם יקראו המטוסים הנוספים של החברה.

Exit mobile version