Site icon IAS

עץ חג המולד של SWAROVSKI הוצב במרכז רוקפלר בניו יורק

עץ חג המולד של SWAROVSKI במרכז רוקפלר בניו יורק. צילום באדיבות Rockefeller Center

מאז 2004 עץ חג המולד המנצנץ של SWAROVSKI  תופס את מקומו במרכז רוקפלר בניו יורק. בשבוע שעבר התקיים טקס הדלקת העצים הרשמי במרכז המפורסם והוצב העץ עוצר הנשימה. העץ של SWAROVSKI עוצב במשך שנתיים על-ידי האדריכל הנודע דניאל ליבסקינד, ומעוטר ב-3 מיליון גבישי SWAROVSKI  בהשראת אור הכוכבים. העץ שוקל יותר 400 ק"ג וגובהו מתנוסס על פני 274 סנטימטר.

תיירים ומקומיים כאחד נוהגים לבקר ולצפות בעץ המרהיב בעונת החגים ונדהמים מהמראה הקסום. הגבישים המעטרים את העץ מעוצבים בצורת קונוס כפול, המאפשרים את השתקפות האור בצורה עוצמתית במיוחד. גבישים אלה מכונים "כוכבי סברובסקי" ומשקפים את הסגנון הייחודי והאייקוני של האדריכל היהודי-אמריקאי, הרואה בכך סמל לחג המולד. ליבסקינד סיפר כי הגבישים מקרינים מסר של תקווה, אחדות ושלווה.

קוליה קיופסקי, מנכ"לית SWAROVSKI בצפון אמריקה אמרה: "אנו גאים במסורת ארוכת השנים של סברובסקי, להביא קסם חגיגי לעיר ניו יורק. 'כוכב סברובסקי' מבשר את תחילת עונת החגים ומאירים את עץ חג המולד במרכז רוקפלר במשך כמעט 20 שנה, לאורך השנים הפכו 'כוכבי סברובסקי' לסמל של תקווה, קהילה ורוח חג בכל רחבי העולם.”

Exit mobile version